Gå til innhold

Dårlig venninne, vi har planer fremover

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg laget denne tråden

Resultatet var altså når jeg hadde konfrontert venninnen min med at hun flørtet med en som jeg var interessert i, fikk jeg vite at de hadde kysset. Etter alt jeg har fortalt om han og hvor interessert jeg har vært, men usikker på om det blir noe seriøst, går min beste venninne bak ryggen min og kliner med han. Hun har sagt unnskyld, men jeg er sint, lei meg og frustrert.

Om to uker skal vi reise vekk på konsert, og to uker etter der igjen på en liten storbyferie. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal takle denne situasjonen videre. Jeg mener at ballen ligger på hennes side, siden det er hun som har gjort noe dumt her. Hun kan ta opp kontakten og ordne opp i dette. Men er det feil? Noen tips? Jeg vet nå hvor jeg har henne og kommer aldri til å bli så nær henne igjen, men venner vokser ikke på trær og jeg må beholde henne.

Anonymkode: 8aa99...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun må iallfall legge seg veldig flat synes jeg og være den som tar kontakt, siden det er hun som har drite seg ut. Dere var jo ikke kjærester eller noe sånn, men det er selvsagt dårlig gjort av en god venninne. Men jeg synes ikke det er ille nok til å kutte hu ut liksom. 

Anonymkode: 207b0...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts

har ikke hørt noe fra venninnen min... hun har hatt besøk av han fyren. 

Anonymkode: 8aa99...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...