AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Del Skrevet 3. april 2018 Jeg laget denne tråden Resultatet var altså når jeg hadde konfrontert venninnen min med at hun flørtet med en som jeg var interessert i, fikk jeg vite at de hadde kysset. Etter alt jeg har fortalt om han og hvor interessert jeg har vært, men usikker på om det blir noe seriøst, går min beste venninne bak ryggen min og kliner med han. Hun har sagt unnskyld, men jeg er sint, lei meg og frustrert. Om to uker skal vi reise vekk på konsert, og to uker etter der igjen på en liten storbyferie. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal takle denne situasjonen videre. Jeg mener at ballen ligger på hennes side, siden det er hun som har gjort noe dumt her. Hun kan ta opp kontakten og ordne opp i dette. Men er det feil? Noen tips? Jeg vet nå hvor jeg har henne og kommer aldri til å bli så nær henne igjen, men venner vokser ikke på trær og jeg må beholde henne. Anonymkode: 8aa99...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Del Skrevet 3. april 2018 Hun må iallfall legge seg veldig flat synes jeg og være den som tar kontakt, siden det er hun som har drite seg ut. Dere var jo ikke kjærester eller noe sånn, men det er selvsagt dårlig gjort av en god venninne. Men jeg synes ikke det er ille nok til å kutte hu ut liksom. Anonymkode: 207b0...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Del Skrevet 4. april 2018 Ts har ikke hørt noe fra venninnen min... hun har hatt besøk av han fyren. Anonymkode: 8aa99...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. april 2018 #4 Del Skrevet 5. april 2018 Da ordnet det seg nok selv. Uansett smart å ikke si noe om hvem du liker til denne venninnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå