Gå til innhold

Kåre Magnus - programlederen i Idol

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får fnatt av at han skal prøve å snakke som Harald Rønneberg hele tiden! :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Synes ikke det virker som programlederne har så veldig god kjemi... de stammer og har problemer med samspillet.

Kåre Magnus likner på en i Lydverket.

Skrevet

Jeg synes han er kjempesøt og klarer seg fint som programleder. Savner litt hun som var med Solveig i fjor.

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes ikke det virker som programlederne har så veldig god kjemi... de stammer og har problemer med samspillet.  

Kåre Magnus likner på en i Lydverket.

Hvem i Lydverket er det han ligner på? :klø:

Det er bare jeg som er nysgjerrig, men nå har jeg tenkt og tenkt, og kan ikke komme på hvem det er...

Gjest Anonymous
Skrevet

Likner og likner... Han er vel ikke så mye på skjermen, mer produsent og stemme...men Håvard heter han. De likner ikke VELDIG, men det er noe med framtoninga.

Skrevet

jeg synes de er mye bedre enn i fjor, liker humoren deres :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Likner og likner... Han er vel ikke så mye på skjermen, mer produsent og stemme...men Håvard heter han. De likner ikke VELDIG, men det er noe med framtoninga.

Det er sant at han minner om Håvard!

Jeg kjenner mange i Lydverket, så det var derfor jeg spurte.

Jeg kjenner ikke Håvard veldig godt, han er mest en venn av kjæresten min.

Gjest trude ikke innlogget
Skrevet

Ja det skal visst ikke så mye til for å bli plassert foran kamera en fredagskveld i beste sendetid. Og det vel Kåre Magnus et veldig godt eksempel på. Solveig og for den saks skyld, hun er helt håpløs når det blir direktesendt. Noen som husker mandagsklubben?? arrrg så irriterende

Skrevet

Jeg digger Kåre Magnus jeg! Kjempesøt og morsom gutt. Ifjor orket jeg ikke humoren til programlederne, noe så barnslig og lite oppfinnsomt!

Gjest Embla s
Skrevet

:o Alt man kan lage en tråd om...

Jeg er så glad at ikke min person og mitt arbeid blir diskutert i et åpent diskusjonsforum :(

Skrevet
Jeg digger Kåre Magnus jeg! Kjempesøt og morsom gutt. Ifjor orket jeg ikke humoren til programlederne' date=' noe så barnslig og lite oppfinnsomt![/quote']

Signerer på den gitt!!

Gjest Anonymous
Skrevet

(ellers er jeg enig i at det ikke er så kult å lage tråd om en persons framtreden og jobbinnsats, men som programleder er man jo i en veldig utsatt posisjon. Må nesten tåle såpass da, selv om man bør unngå de helt personlige angrepene. Fyren kunne sikkert gjort bedre figur i en annen setting. Synes han har utstråling, men omhan har noe å "komme med" er det vanskelig å avgjøre i et program som Idol.)

Skrevet

Tråden er ryddet. Å diskutere programlederes innsats på skjermen er ok, men ikke la dette utarte seg til personhets.

Newt-moderator

Skrevet

Jeg synes Kåre Magnus er kjempeflink som programleder. Jeg synes de passer fint sammen. Hun som ledet programmet sammen med Solveig i forrige sesong likte jeg aldri noe særlig. Liker Kåre Magnus myyye bedre.

Gjest happyending
Skrevet

samme her, veldig glad for at de er ferdig med alle de tåpelige "morro"innslagene.. Jeg syns Solveig kan være litt morsom her og der, og kåre magnus er veldig søt syns jeg, men ingen slår thomas og harald!!

Skrevet

Han er jo kjempe morsom..

Syntes han og Solveig går kjempe godt sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...