Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Hegepege
Skrevet

Måtte bare skrive inn her altså!

For det første så er det vittig å se hvordan denne diskusjonen utvikler seg, og det virker jo som noen føler seg litt "truffet"

For det andre så er jeg litt overvektig selv, men ikke feit, og jeg mener det har veldig masse med stell å gjøre. Jobber i resepsjonen på et hotell og ser MASSE forskjellige mennesker, og senest idag så jeg ei dame som vel og merke var veldig stor, men herregud så pen hun var. Det gjorde ingen verdens ting at hun veide 40 kilo for masse altså!

Noen mener selvfølgelig at litt ekstra å ta i er ekkelt, men er det ikke som de sier: Mer å ta i, mer å væra gla i :banantroll:

Nå skal jeg gå å spise litt sjokolade :sjokolade:

Hehehehe :danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blubber???Hva slags innlegg er dette,herregud!Snakker om å være ond!Det er en skam at slike uttalelser i det heletatt blir lagt ut.Hva med deg ts?Hva med det indre?Hjernekapasiteten?Du virker veldig underernært.

Skrevet

Tror ikke du får noe svar fra ts, hehe.

Tråden er fra februar 2005, men blir tatt opp med jevne mellomrom...

Skrevet
Tror ikke du får noe svar fra ts, hehe.

Tråden er fra februar 2005, men blir tatt opp med jevne mellomrom...

Å?Lever ikke ts mer?

Skrevet (endret)

Nei, omkom i en ulykke som innvolverte fem-seks blubber fra kg, med ekstreme detektivegenskaper, som klarte å finne ut hvor h*n oppholdt seg.

Trist når så mange blubber faller oppå en person på én gang egentlig

Endret av frøken13
  • 1 måned senere...
Skrevet

hva er problemet til denne personen som har startet dette samtaleemnet? det er slike folk som deg som kan få folk til å ta selvmord, begynne med selvskading osv.. kan du ikke bare la folk få være i fred? selvfølgelig skulle vel de også ønske at de var perfkte, men slik er ikke verden lille venn. ja kanskje disse jentene du omtaler som " feite blubber" og hva kaldte du det ? skvapsete? aldri hørt ordet før, men likevel, tror du ikke de har følelser og prøver å gjøre noe med problemet sitt? hvertfall mange prøver.. det er kanskje ikke så lett som å ta et par timer på sats så er du slank og i toppform.. jeg blir så irritert på slike folk som deg. hva tror du egentlig du er ? du provoserer meg meget! er ikke " feite blubber" like mye verdt som oss andre? å, du må være jævlig as.. blir kvalm av å tenke på deg. tenke så mange som muligens sitter å gråter over det du har sagt nå? skam deg rett og slett. :nei:

( og ikke slå opp ordene mine om de er rette eller gale, kunne ikke brydd meg mindre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...