Gå til innhold

Lei av blubber?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når jeg tenker meg om tror jeg forresten at jeg trekker tilbake det jeg har skrevet som gjest tidligere både i denne tråden og i andre tråder (særlig på sexualitet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trådstarteren

Gjesten overfor er ikke meg. Jeg angrer ikke på hva jeg har skrevet på KG what so ever.

KG er et fint diskusjonsforum med plass for mange ulike meninger.

De aller fleste faste registrerte medlemmene er fornuftige og greie. Det vil imidlertid alltid finnes unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan du, trådstarter, spesifisere litt ift. hvilke av gjestene du ikke er?

Det er vanskelig å holde ovesikten når gjest, gjest og gjest kranger, før trådstarter nekter for å være noen av dem...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gjest overfor der igjen, da?

:wink:

Eller h*n og h*n som kranglet for noen sider siden? Med sjarmerende stavefeil og alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, hva med den? Jeg kan da ikke stå til ansvar for alle andre enn meg selv her?

Jeg skrev "gjest overfor". Da mener jeg det (for andre gang..)

Alle andre gjester du da måtte se over der igjen...vel, det får du spørre dem om hvis du er spesielt interessert.

Jeez..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Dagens unge jenter, spesielt de mellom 12 og 17 år, er skvapsete.  

Det er ikke til å stikke under en stol!

Uff, alle disse feite fjortisene. Snart er de så omfangsrike at de ikke får plass under stoler lenger. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Huff, jeg får visst gå og gjemme meg, jeg kommer ikke inn i str. 34. Iiiiik...!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, alle disse feite fjortisene. Snart er de så omfangsrike at de ikke får plass under stoler lenger. :evil:

.. uff ja .. tenk hvordan det blir med skvapsete fjortiser som stikker ut under stolene rundt om kring .. :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Jeg synes man bør være tolerant og akseptere at noen har mye mindre viljestyrke enn seg selv og derfor blir feite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er så fint med jenter som bruker str 34, men alikavel har magen hengende over buksekanten. Bein og flesk er fint, muskler er oppskrytte greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå gutter, vil ikke dere også si at dere er lei av skapsete, feite jenter som trykker inn pølseringmagene sine og rumpefettet sitt i klærne sine som er to størrelser for små?

Jeg har sett meg temmeli glei på alle de tykkfoldige jentene vi har i Norge og ser helst at folket begynner å trimme, trimme, trimme....

Hva med dere gutter her, når så du en blubbe sist?

Nei, feite folk er som tynne, men noen ser tragisk ut i en bukse som er 4 nr for liten og en topp som ligger over magen.

De er da klærne som skaper folk? Det ser bare eit ut om de skal late som de går inn i str 38 når de må bruke str 48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Størrelse42ogikkefeit
Jeg synes man bør være tolerant og akseptere at noen har mye mindre viljestyrke enn seg selv og derfor blir feite.

Jeg synes man bør være tolerant og akseptere at noen har mindre vett enn deg selv, og derfor slenger rundt seg med en masse usaklige fordommer.

La folk i fred - og har du problemer med tjukke mennesker, så finn deg en tynn kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser bare eit ut om de skal late som de går inn i str 38 når de må bruke str 48

Finnes det virkelig folk som klarer å presse seg inn i 38 når de egentlig skulle brukt 48 :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Ja, æsj. Helt enig med du som skrev det her. Fysj, jenter bør ta bedre vare på kroppen sin. Jeg er selv mann , og blir ikke tiltrukket til slike jenter. Det har ike noe med klærene å gjøre , men bare det at en har en slik kropp. Lyser jo lang vei at de ike vil ha menn eller bare har gitt opp og vil heller ha hamburger. Neitakk!!!!!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Ok' date=' startinnlegget er vel skrevet slik det er for å få endel svar. Det er et faktum at det er mange som kunne kvitte seg med litt. Er vel blitt mer synlig de siste årene pga den generelle moten. Det er ganske sikkert endel som burde vurdere hvordan de kler deg og hvilken størrelse som er rett.[/quote']

En ting er jo viss du er bekymret for helsen til alle disse skvapsete(?) jentene du ser overalt. Men slik du ordlegger deg, virker det jo mer som om du irriterer deg fordi du ikke syns det er noe pent å se på. Virker som om du syns de burde slanke seg for at du skal få mer pent å se på, og det er en ganske usympatisk holdning å skilte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Ja' date=' æsj. Helt enig med du som skrev det her. Fysj, jenter bør ta bedre vare på kroppen sin. Jeg er selv mann , og blir ikke tiltrukket til slike jenter. Det har ike noe med klærene å gjøre , men bare det at en har en slik kropp. Lyser jo lang vei at de ike vil ha menn eller bare har gitt opp og vil heller ha hamburger. Neitakk!!!!!!!! :evil:[/quote']

Å så voksen du var da, kanskje på tide å bli tørr bak ørene. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...