Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke bli kjæresten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg er en jente på 19 år som ønsker litt innspill fra andre. Jeg var sammen med en fyr i 1/5 år og så ville han ha en pause/slå opp pga mye krangling. Det gikk noen mnd så ville han treffe meg igjen. Vi hadde en lang samtale om hva vi skulle gjøre videre og vi kom fram til at vi skulle ta å prøve på nytt, men nå har det snart godt over ett halvt år og vi «driver» fortsatt. Jeg har spurt han noen ganger om hvordan vi ligger an og jeg får alltid det samme svaret «synes ikke vi er klare» eller «vi må ta det sakte» Så skjer det ofte at han oppfører seg litt rart. Vi møtes bare noen få ganger i mnd og snakker som oftest over telefonen, over teøefonen er han kald og «care» men når vi er med hverandre så er han utrolig søt og snill. 

Det jeg vil fram til er hvorfor vil han ikke ta det neste steget og hva burde jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han venter på noe bedre og har deg i mellomtiden

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han vil nok aldri bli klar for å bli sammen med deg igjen, han bare bruker deg fordi han syns det er koselig å ha "noen" der, og venter til det kommer noen andre forbi som han passer bedre med.

Ikke kast bort tiden og følelsene dine, det blir aldri sånn som du håper på... Du blir bare mer såra

Anonymkode: 5bcc4...e8f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er en usikker hormonell liten fjortis. Du er 19 år, det vil si i din mest attraktive alder. Du kan velge og vrake i menn. Ordentlige menn. Som ikke er usikre på seg selv, har god økonomi og kan ta deg med på eventyr. Valget er ditt.

Anonymkode: 066d7...9d2

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at han synes det er praktisk å ha noen faste å ligge/kose med til han finner en han får følelser for.

Anonymkode: dd0a3...796

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han er ikke forelsket i deg, du blir brukt kun til sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...