Gå til innhold

Orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg kunne høre om noen her inne hadde noen råd som kan hjelpe meg? Er flaut å snakke om dette med venner. Problemet er når jeg å partneren min har sex å han skal stimulere klitoris min , kommer det jo en veldig voldsom følese i kroppen. Problemet er at jeg ikke takler den følesene. Når partneren min gjør dette ende det opp at eg må ta vekk hånden hans. Klare liksom ikke nyte det. Noen råd?

Endret av Lillemeg00
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be han om å gjøre det med svakere kraft, sånn at dere heller bruker lengre tid på å bygge opp en orgasme, enn å gjøre det intenst med en gang.

Onanerer du selv? Isåfall så kan du vise han åssen du pleier å gjøre det når du gjør det selv, og hvis du ikke pleier å gjøre det så er det lurt å starte med det for å bli mer kjent med kroppen din og hva som føles godt :)

Anonymkode: 8a56a...1cd

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Lillemeg00 skrev:

Tenkte jeg kunne høre om noen her inne hadde noen råd som kan hjelpe meg? Er flaut å snakke om dette med venner. Problemet er når jeg å partneren min har sex å han skal stimulere klitoris min , kommer det jo en veldig voldsom følese i kroppen. Problemet er at jeg ikke takler den følesene. Når partneren min gjør dette ende det opp at eg må ta vekk hånden hans. Klare liksom ikke nyte det. Noen råd?

Er den voldsomme følelsen en orgasme, eller blir der en sånn overfølsom følelse som blir for intens til å holde ut?

Anonymkode: 0e46d...5cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg får sånn selv, om man prøver å være rett på klitoris, man må være litt over, og bare forsiktig komme borti for at det skal bli godt hos meg 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er den voldsomme følelsen en orgasme, eller blir der en sånn overfølsom følelse som blir for intens til å holde ut?

Blir sånn overfølsom intens følese klare liksom ikke holde ut. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Lillemeg00 skrev:

Blir sånn overfølsom intens følese klare liksom ikke holde ut. 

Vet du om det er orgasme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...