Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så besatte av katter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt utrolig hvor fascinerte kvinner, spesielt single kvinner, er av katter. Hva er greien egentlig? Hvorfor ikke hund? Hunder er da mye bedre enn katter. Hunder er lojale, modige og stiller alltid opp for deg. Katter derimot... om du hadde dødd i morgen hadde ikke katten brydd seg det spøtt. Bortsett fra at det kanskje er godt å stryke på katter (det er det på hunder også), hva er tiltrekningskraften - og hvorfor er spesielt kvinner så svake for dem?

Vi menn ser katter for hva dem er: sjelløse, likegyldige og late.

Anonymkode: bcaa6...cff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

«Vi menn»? Snakker du for alle menn? Eller mener du at det egentlig er DU som ikke klarer å se verdien i en katt? 

Anonymkode: 77da0...bde

• Liker 32
Skrevet

HAHA! Try harder!😂.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Om menn forstod dyr ville de aldri drept dem

Anonymkode: 5c469...435

• Liker 4
Skrevet

De er selvstendige. Det er det vi liker med dem. Den må ikke luftes i bånd, jeg må ikke dra den med på dressurkurs og enda bedre, jeg behøver ikke å komme i nærkontakt med avføringen dems.

En hund er som en 3 åring på fire ben som man aldri slutter å plukke opp etter. Litt som i Dagfinn Lyngbøs "Flokken" vits om da han fikk seg en hund.

Jeg slipper all den driten der. Jeg har katt.

• Liker 20
Skrevet

Helt utrolig hvor lite enkelte kan om dyr + at de har MEGET begrenset omgangskrets og null kontakt med hverken kvinner eller menn!

Burde vært dritflaut å opptre som en tomsing.

• Liker 12
Skrevet

Selv om jeg er en kvinne født i en mannskropp og elsker jeg katter, det har jeg alltid gjort. Katter er selvstendige individer med egen personlighet, om du har ute-katt slipper du å gå tur med den og plukke opp bæsjen, og når den kommer inn krever den ikke annet en kos og oppmerksomhet.

Jeg syns heller ikke noe om at du ser på deg selv som en person som snakker for alle menn, for det gjør du nemlig ikke.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

om du hadde dødd i morgen hadde ikke katten brydd seg det spøtt.

Det er da bedre for dyret at den ikke bryr seg. Greit å spare noen for lidelses av sorg.

Katt er mye mindre masete enn en hund. Kan like godt få en mann  i hus da :P

Anonymkode: 8afd6...f23

• Liker 6
Skrevet

Ehhh, jeg elsker katter fordi de er SÅ gode og at jeg har vokst opp med de.

• Liker 1
Gjest NuttinSpecial
Skrevet

Kvinner er som katter og menn er som bikkjer :ninuskapus:

149361_10152742263925764_5859824559273107585_n.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Uavhengige, sikre og vakre. hunder smisker og ligger flate for hva som helst.

Anonymkode: 528fc...1b9

• Liker 10
Skrevet

Fordi katter er det beste som finnes! :ninuskapus:

Hilsen singel kvinne med uhelbredelig kattegalskap. 

• Liker 7
Skrevet

La meg gjette, ts; du har aldri hatt katt selv, har du?

• Liker 10
Skrevet
14 minutter siden, NuttinSpecial skrev:

Kvinner er som katter og menn er som bikkjer :ninuskapus:

149361_10152742263925764_5859824559273107585_n.jpg

På hvilken måte er kvinner som katter? Om det hadde vært fakta kunne jeg like gjerne bestilt kjønnsskifte med en gang :rolleyes:

Og hunder er ikke masete om de får det de trenger og er godt oppdratt. 

Det som var listet opp som fordeler med katter ovenfor her er jo også grov ansvarsfraskrivelse. Slipper annet enn å mate og klappe litt på... Hjelpes! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Rumle skrev:

La meg gjette, ts; du har aldri hatt katt selv, har du?

Kanskje han har hatt men forstår seg ikke på de ;)

Endret av PaN
Skrevet

Kjenner mange menn som er glad i katter 😊

• Liker 6
Skrevet

Kvinner? Besatte? Ikke vet jeg, kjenner ingen sånne kvinner. Selv er jeg nok heller besatt av hund 😘

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt utrolig hvor fascinerte kvinner, spesielt single kvinner, er av katter. Hva er greien egentlig? Hvorfor ikke hund? Hunder er da mye bedre enn katter. Hunder er lojale, modige og stiller alltid opp for deg. Katter derimot... om du hadde dødd i morgen hadde ikke katten brydd seg det spøtt. Bortsett fra at det kanskje er godt å stryke på katter (det er det på hunder også), hva er tiltrekningskraften - og hvorfor er spesielt kvinner så svake for dem?

Vi menn ser katter for hva dem er: sjelløse, likegyldige og late.

Anonymkode: bcaa6...cff

Snakk for deg selv. Mann her, foretrekker definitivt katter, og det har jeg nå flere kompiser som gjør også. Jeg liker de fleste dyr, men velger katt over hund alle dager i uka.

Anonymkode: cc1b5...50a

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...