Gå til innhold

Trenger en helt sykt bra serie asap😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

End of the fucking world

Love  (Ikke noe action her, men verdt å se!)

Skrevet

BLACK MIRROR! ❤️

Ellers: The Office (amerikanske), Game of Thrones, Sopranos, Arrested Development, Nurse Jackie, Walking Dead. 

Skrevet

Skrekk, mystikk, drap, sex, kjærlighet, hat osv osv....Penny Dreadful. 

AnonymBruker
Skrevet

Doctor Foster på Netflix

Anonymkode: 45021...f9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, spektralkatt skrev:

Det er jo smak og behag. Jeg syns det er litt artig å sammenligne historien med reign, da det er en historisk overlapp (tiden handlingen foregår - og en finner og noen av de samme historiske personene, naturlig nok) 

Men hendelser og mennesker er framstilt på veldig ulike måter. Men det er jo en del fantasy og mye oppspinn i begge da. 😂 

Samme historiske periode er det vel ikke- Foregår ikke reign på 15-1600-tallet?

Likte outlander godt jeg, syns ikke det var noe gærnt med skuespillet heller tvert om...

Har ikke sett så mye på Reign men det jeg har fått med meg minnet meg om Gossip girl; renessanseutgaven 😂

Anonymkode: 20ce8...ec7

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, spektralkatt skrev:

Det er jo smak og behag. Jeg syns det er litt artig å sammenligne historien med reign, da det er en historisk overlapp (tiden handlingen foregår - og en finner og noen av de samme historiske personene, naturlig nok) 

Men hendelser og mennesker er framstilt på veldig ulike måter. Men det er jo en del fantasy og mye oppspinn i begge da. 😂 

Likte outlander godt jeg, syns ikke det var noe gærnt med skuespillet heller tvert om...

Har ikke sett så mye på Reign men det jeg har fått med meg minnet meg om Gossip girl; renessanseutgaven 😂

Skrevet

Homeland

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo du har rett 😂 jeg dikter visst opp ting. Jeg innbilte meg at Mary Stuart dukker opp i outlander på et tidspunkt men det skjedde nok bare i mitt eget hode 😂😂 jeg så de to seriene omtrent samtidig så blander dem sikkert litt.  Men mary Stuart levde på 1500 tallet og outlander er lagt til 1700 tallet. Så jeg trekker tilbake påstanden min om samme epoke 😁

AnonymBruker
Skrevet

Holms

Anonymkode: ed54a...c35

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, spektralkatt skrev:

Jo du har rett 😂 jeg dikter visst opp ting. Jeg innbilte meg at Mary Stuart dukker opp i outlander på et tidspunkt men det skjedde nok bare i mitt eget hode 😂😂 jeg så de to seriene omtrent samtidig så blander dem sikkert litt.  Men mary Stuart levde på 1500 tallet og outlander er lagt til 1700 tallet. Så jeg trekker tilbake påstanden min om samme epoke 😁

Hehe... 

Du forveksler sikkert Charles Stuart med Mary Stuart. Førstnevnte dukker opp i OL.

De tilhørte vel samme slekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...