AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Jeg har en venninne. Vi var mye sammen før og delte mye, arrangerte bursdager og aktiviteter for barna og gikk på kino sammen siden vi er glad i filmer begge to. Vi kom veldig nærme og hun ble en av mine nærmeste venninner. Etter at hun flyttet med ny samboer, har vi sett lite til hverandre. Jeg har bedt de flere ganger, men det passer aldri. Jeg har virkelig flyttet fjell for å komme i bursdagene til barna og har spurt hvordan det er med henne på sms, chat osv. Har kjøpt gaver til barna hver jul og kjørt de på døren hennes. Har også ringt, men hun følger ikke opp, så kuttet ut å ringe for vil ikke være masete. Hun har vært en gang hos meg, mens jeg gar vært hos henne 6 ganger. I år lagde jeg to store påskeegg til barna hennes fordi vi skulle på fjellet begge to. Vi hadde tekstet og vi var enige om å treffes på hytten hennes og at det var så hyggelig å endelig kunne få sett hverandre og at barna kunne leke. Får så en melding om at hun var blitt syk. Siden vi var der en uke, regnet jeg med å høre fra henne så fort hun var frisk, men hørte ikke mer. Kjenner at jeg er lei dette. Hun flytter ikke en finger for å gi noe tilbake. Jeg føler meg som en nisse, bokstavelig talt. Hun er ikke den hun var. Den nye samboeren hennes har jeg aldri blitt kjent med. Forrige bursdag ble avlyst med en dags forvarsel. Siden jeg hadde kjøpt gave allerede, tok jeg også den med på fjellet. Barna mine fikk en liten marsipangris hver seg til jul mens hennes fikk gaver fra lekebutikken, ikke at prislappen betyr noe, men reagerte på hvor lite hun legger i det uansett hva det er. I tillegg hentet jeg de siden det var, og alltid er, jeg som kjører ut gavene.Jeg har gjort mye fordi jeg er glad i henne og barna. Jeg synes det er trist å kjenne på denne avvisningen og ser vel at jeg må kutte ut. Skal jeg bare droppe å kjøpe julegaver osv? Det er jo uansett jeg som ender opp med å reise ut med de. Det er også jeg som kjøper bursdagsgaver og kjører milevis for at barna skal få se hverandre. Anonymkode: f7015...73e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Du må jo selvsagt ta det opp med henne Anonymkode: 6e233...cea
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Ikke så lett å ta det opp sikkert, men det er det mest riktige å gjøre synes jeg. Har selv blitt dumpet av en venninne på en veldig kjip måte og aldri fått en ordentlig samtale eller et svar. Det er bedre å snakke ordentlig sammen og bli enige om hva dere gjør videre. Anonymkode: 055a2...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå