AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 dette er et litt flaut tema å ta opp. jeg har registrert at veldig mange bruker bikinitruser med en så kalt "cheeky" fasong. tror det er hva de heter? det er i alle fall en blanding av tanga og hipster. synes selv at dette er veldig fint, og noe jeg hadde kledd. men; hvordan gjør dere det med barbering?? jeg har en del (tror jeg) hår bak, og er redd for at dette skal synes... må man da vokse alt bort?? jeg vet at dette virker dumt, men ser at mange bruker det, og det vil jeg også. vet bare ikke helt hvordan jeg skal uten at det skal se ut som at jeg har glemt å barbere meg... Anonymkode: 5736f...f0a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Var nettopp på ferie og måtte barbere meg hver dag. Skulle ønske jeg hadde vokset på forhånd. Anonymkode: c031f...08b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Har gitt opp alt av bikinitruser og basseng på grunn av barberingen. Det må som Ab..08b skriver gjøres hver dag, og resulterer bare i røde nupper. Og mange hår jeg ikke merker at jeg ikke fikk tak i før det er for sent. Men da er det ikke bare bak det er snakk om. For noen kan det nok fungere å vokse, men jeg har aldri hatt særlig suksess med dette. Anonymkode: 25087...c21 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Har pcos så viser meg aldri i bikini. Har så ekstremt hårvekst nedentil, som etter jeg fylte 20 begynte å spre seg utover mot lårene, ingen vist for meg å vokse eller barbere, det er tilbake noen timer etterpå. FML Anonymkode: 16bf5...f20
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 På 3.4.2018 den 14.42, AnonymBruker skrev: Har pcos så viser meg aldri i bikini. Har så ekstremt hårvekst nedentil, som etter jeg fylte 20 begynte å spre seg utover mot lårene, ingen vist for meg å vokse eller barbere, det er tilbake noen timer etterpå. FML Anonymkode: 16bf5...f20 Da hadde jeg tatt laserhårfjerning garantert. Anonymkode: c031f...08b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 På 2.4.2018 den 22.53, AnonymBruker skrev: Har gitt opp alt av bikinitruser og basseng på grunn av barberingen. Det må som Ab..08b skriver gjøres hver dag, og resulterer bare i røde nupper. Og mange hår jeg ikke merker at jeg ikke fikk tak i før det er for sent. Men da er det ikke bare bak det er snakk om. For noen kan det nok fungere å vokse, men jeg har aldri hatt særlig suksess med dette. Anonymkode: 25087...c21 Samme her, men ikke gitt helt opp bikini og basseng da, men bruker breie "bestemortruser" selvom jeg bare er i slutten av 20 åra Og trives med å bade og sole meg uten å være redd for noe som syntes mellom bena hele tida! Anonymkode: f8293...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå