hotfudge Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Jeg er helt knust og ikke minst sliten etter to spontanaborter i 2018. Hver gang det går galt er jeg redd for at vi ikke skal lykkes. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Jeg forstår ikke hvorfor vi er så uheldige, når vårt største ønske er en liten baby. Jeg er så nær på å gi opp siden jeg er så sliten av all prøvingen. Likevel vil jeg ikke gi opp siden dette er en så stor drøm. Men jeg blir helt fra meg når jeg mister. Jeg er så redd for at det er noe galt med meg..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Det er tøft med spontanaborter, og enda vanskeligere når barneønsket er stort. Jeg hadde 3 spontanaborter i 2017, tidlige alle sammen. Fjerde ivf resulterte i graviditeten som nå er i uke 18. Tanken på å gi opp var oppe... Håper du opplever lykke i 2018 videre! Anonymkode: d267f...0bc 1
Forever22 Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Vil bare gi deg en god klem dette høres ikke noe særlig ut...En dag er det deres tur! selv prøvde vi i 3 fu******* år så jeg forstår godt frustrasjonen din! men ikke gi opp
hotfudge Skrevet 2. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tøft med spontanaborter, og enda vanskeligere når barneønsket er stort. Jeg hadde 3 spontanaborter i 2017, tidlige alle sammen. Fjerde ivf resulterte i graviditeten som nå er i uke 18. Tanken på å gi opp var oppe... Håper du opplever lykke i 2018 videre! Anonymkode: d267f...0bc Det er kjempe tøft.. Er glad på deres vegne. Gratulerer med barn i magen 😊 Tusen takk for det.
hotfudge Skrevet 2. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, Forever22 skrev: Vil bare gi deg en god klem dette høres ikke noe særlig ut...En dag er det deres tur! selv prøvde vi i 3 fu******* år så jeg forstår godt frustrasjonen din! men ikke gi opp Tusen takk ❤️ Så trist å høre. Håper vi får det til før 2018 er ferdig. Fikk dere det til tilslutt?
Forever22 Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 5 minutter siden, hotfudge skrev: Tusen takk ❤️ Så trist å høre. Håper vi får det til før 2018 er ferdig. Fikk dere det til tilslutt? jeg har trua <3 ja, vi fikk positiv test i oktober! venter en jente i juni Har ikke gått opp for meg enda, etter så mange år...
hotfudge Skrevet 2. april 2018 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2018 Akkurat nå, Forever22 skrev: jeg har trua <3 ja, vi fikk positiv test i oktober! venter en jente i juni Har ikke gått opp for meg enda, etter så mange år... Så koselig at du har trua 🤗 Åå, så morro! Gratulerer så mye 😄 Veldig glad på deres vegne.
Forever22 Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, hotfudge skrev: Så koselig at du har trua 🤗 Åå, så morro! Gratulerer så mye 😄 Veldig glad på deres vegne. tusen takk <3 jeg heier på dere!
hotfudge Skrevet 2. april 2018 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2018 4 minutter siden, Forever22 skrev: tusen takk <3 jeg heier på dere! Tusen takk ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 Trøsten i alt dette er i hvert fall at dere blir raskt gravide igjen. For meg tok det 11 mnd. etter en SA (7 mnd før SA). Det sies at det egentlig er liten sjanse for flere SA etter hverandre, så neste gang må den sitte. For å være ærlig (uansett hvor uetisk det er), så var jeg delvis glad for en SA i uke 8 og ikke måtte miste barne rett etter fødselen o.l. på grunn av misdannelser. Det er jo det som ofte er årsaken til en SA. Anonymkode: ba73b...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 Kjenner meg igjen her! Hatt to MA (2017) og en SA (januar 2018). Alle skjedde rundt uke 5-7. Er nå gravid i 12 uke og alt ser fint ut. På grunn av alle "uhellene" mine får jeg ekstra oppfølging og UL. Går også på blodfortynnende, de vet ikke helt hvorfor det hjelper noen, men det gjør det visst statistisk sett. Har du blitt sjekket hos gynekolog? Lykke til! Anonymkode: ed050...8bd
hotfudge Skrevet 3. april 2018 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen her! Hatt to MA (2017) og en SA (januar 2018). Alle skjedde rundt uke 5-7. Er nå gravid i 12 uke og alt ser fint ut. På grunn av alle "uhellene" mine får jeg ekstra oppfølging og UL. Går også på blodfortynnende, de vet ikke helt hvorfor det hjelper noen, men det gjør det visst statistisk sett. Har du blitt sjekket hos gynekolog? Lykke til! Anonymkode: ed050...8bd Så godt å høre at dere fikk det til tilslutt 😊 Nei, jeg har ikke blitt sjekket.. Tusen takk! 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Ser at du har mistet tidlig, og den i uke 4, er mest sannsynlig en kjemisk graviditet, det vil si at egget ikke engang rakk å feste seg. Tester nå, er så sensitive, så man får positiv test da. Og det å ha en SA, er dessverre veldig normalt. Så ønsker deg masse lykke til, og håper den sitter neste gang. Jeg hadde selv 6 SA i uke 6-7, og har nå en nydelig gutt på 2 år. Anonymkode: 92007...fcf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå