Gå til innhold

lukten av

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du lukten og smaken av kuk

Anonymkode: 57e8a...99a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du lukten og smaken av kuk

Anonymkode: 57e8a...99a

Nei. Kjenner jeg antydning til lukt eller smak så har han å vaske seg. Blitt traumatisert etter en gang jeg sugde en fyr jeg lå med, fader så grusom lukt og smak. Turte ikke si eller gjøre noe heller, så jeg fortsatte.. øøøææh, blir kvalm bare jeg tenker på det. Derfor er jeg blitt sykt sensitiv mot det minste snev av lukt / smak på penis. Må bare være den smaken av precum eller når jeg svelger spermen hans (typen min sin smaker ingenting, veldig nøytral). Ingenting annet er tillatt for min munn og nese 😜

Anonymkode: 05697...662

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hverken lukten eller smaken er god. I motsetning til fittesaft, så har ikke penis egne lukthoromoner kun lagd for å tenne kvinnen. Men jeg liker penisen til kjæresten min så lenge den er ren , men hvis jeg vil smake på noe som kan defineres som godt så går jeg å tar meg et glass saft eller en sjokolade i stedet.

Anonymkode: 0897a...3c2

• Liker 3
Skrevet
På 2.4.2018 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Nei, hverken lukten eller smaken er god. I motsetning til fittesaft, så har ikke penis egne lukthoromoner kun lagd for å tenne kvinnen. Men jeg liker penisen til kjæresten min så lenge den er ren , men hvis jeg vil smake på noe som kan defineres som godt så går jeg å tar meg et glass saft eller en sjokolade i stedet.

Personlig liker jeg bedre iste og seigmenn, mulig jeg er barnslig...

Skrevet

En penis skal ikke smake eller lukte, hvis den gjør det så er hygienen for dårlig. Lukt og smak av penis tilsier masse ekle bakterier, og da får den ikke komme nære meg hverken oppe eller nede:sprettoy:

Gjest Alterego666
Skrevet

Min partner og jeg går begge ned på hverandre. Etterpå kysser vi masse for å dele smaken av kuk og fitte. Vi tenner på smaken av hverandre og oss selv.

Skrevet

Nei, liker den best når den er nydusja. 

AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2018 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Fitter lukter langt verre, personlig erfaring. 

Anonymkode: 3b2de...893

Gjest String
Skrevet

Er den ren og pen så tar jeg den jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...