AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Fyren får dritt slengt i trynet i godt og vel et par minutter, av henne, uten at han sier noe stygt tilbake. Han overser henne. Når hun ikke får noen reaksjon ut av han så slår hun til han. Han svarer med å gi henne en ørefik tilbake (ikke hardt). Da kommer plutselig 20 mannfolk frem og gir han juling. Til feministenes store jubel. Noe som er rart, med tanke på at feminister alltid prater varmt om at kvinner skal behandles som menn. Men når kvinner behandles slik menn behandles, i noe som er ubehagelig for kvinner, da er det noe som feministene er motstandere av. Som at menn aldri skal slå kvinner. Uavhengig av situasjon. *their Anonymkode: 5e33a...c19 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Han er verst ! Står bare og venter på å få slå og provoserer henne så hun blir fortvilet. Dessuten så slo han mye hardere. Da er det langt mer alvorlig. Hun fiket ham bare for å få en rekasjon. Da bruker man ikke vold, men enten går fra situasjonen eller prøve å roe henne ned. Du er rapportert for å vise video med vold mot kvinner. Anonymkode: c305e...e6e 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Gidder ikke se videoen, men tenker det er "greit", i den forstand det er greit å slå noen, at han slår tilbake, så lenge han ikke slår hardere enn henne. Greia med at menn ikke skal slå damer, mens det omvendte er akseptert, er jo fordi menn slår så hardt at de kan utføre alvorlig skade. Det er sjeldent damer kan gjøre det samme. Man bør i utgangspunktet ikke nedverdige seg til å slå noen, uavhengig av om de slo først eller ikke. Anonymkode: 23b80...a3b 7
Lava Anne Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Hva faen er dette for en video med hva for et opplegg? Hvorfor sitter du og ser på sånt i det hele tatt? 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Gidder ikke se videon din, men spørsmålet blir det samme som å lure på hvorfor det ikke er greit å skyte noen fordi de dytter deg, eller voldta noen fordi de flørter med deg. Menn er totalt overlegne kvinner styrkemessig og det er ikke greit å slå en som er svakere enn deg. Anonymkode: 6b687...ffb 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Hvor har du dette i fra? Det er da klart at dersom en kvinne slår deg så er det bare å slå tilbake. Men jeg ser selvsagt poenget ditt med alle disse "white knights"ene som håper at de skal få dyppet pikken sin hvis de står opp og forsvarer en voldelig kvinne som angrep først. Anonymkode: dbe3a...f86 2
Trolltunge Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 Fordi det ikke er greit å slå! Kan ikke forstå at det skal være vanskelig å forstå! Det er ikke ok at kvinner slår heller, men om en person er idiot, så blir man ikke bedre om man selv velger å være idiot tilbake. Det er en primitiv respons på en primitiv oppførsel. 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 Menn\gutter får høre helle tiden at man ikke skal slå kvinner\jenter noe som er helt greit. Men kanskje man skal begynne å lære jenter\kvinner at det ikke er greit å slå gutter\menn bare fordi dere er svakere. Anonymkode: 03ffa...7db 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke se videon din, men spørsmålet blir det samme som å lure på hvorfor det ikke er greit å skyte noen fordi de dytter deg, eller voldta noen fordi de flørter med deg. Anonymkode: 6b687...ffb Nei det er det virkelig ikke. Anonymkode: 03ffa...7db 2
Xanadus Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 Ærlig talt, dere voksne folk. Man slår aldri andre, verken barn, kvinner, menn, dyr, uansett. Enkelt og greit. Vær voksne. 14
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #11 Skrevet 4. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn\gutter får høre helle tiden at man ikke skal slå kvinner\jenter noe som er helt greit. Men kanskje man skal begynne å lære jenter\kvinner at det ikke er greit å slå gutter\menn bare fordi dere er svakere. Anonymkode: 03ffa...7db Vet ikke hvilken planet du kommer fra, men på Tellus, hvor jeg er oppvokst, har jeg hele mitt liv fått høre at jeg ikke har lov å slå, med mindre det er i selvforsvar.. Kjenner heller ikke til noen som har lært noe annet helker. Kan godt hende at dere har det annerledes, selv om jeg syns det er en merkelig praksis. Anonymkode: ea2a4...56f 12
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 Fordi en gjennomsnittlig mann er ca. 50% sterkere enn en gjennomsnittlig kvinne. Menn kan volde stor skade på en kvinne, sjeldent motsatt. Anonymkode: f9888...b8e 4
Trolltunge Skrevet 4. april 2018 #13 Skrevet 4. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn\gutter får høre helle tiden at man ikke skal slå kvinner\jenter noe som er helt greit. Men kanskje man skal begynne å lære jenter\kvinner at det ikke er greit å slå gutter\menn bare fordi dere er svakere. Anonymkode: 03ffa...7db Mine barn får høre at det ikke er greit å slå. Jeg har aldri sagt til guttene at det ikke er greit å slå JENTER. Jeg har heller aldri gitt uttrykk for at det ikke er så farlig dersom jenta slår. Jenta har fått samme beskjed som gutta: Det er ikke greit å slå! Er du sinna for noe, så bruk ord, sier jeg. Ord er det vi trenger for å forstå hverandre. Å ty til vold betyr at du ikke klarer å snakke for deg. Om en kvinne slo en mann, og han slo tilbake, så hadde jeg ikke fått sympati eller respekt for noen av dem. Hadde en kvinne slått en mann, og han har selvbeherskelse og fornuft til å ikke slå tilbake, så hadde jeg reagert på hennes oppførsel, og anerkjent hans. 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #14 Skrevet 4. april 2018 Fordi en aldri skal svare på vold med vold Anonymkode: bd2c3...37b 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #15 Skrevet 4. april 2018 Det er greit å slå tilbake i selvforsvar, ikke som hevn. Det gjelder uansett kjønn. Anonymkode: 1bc79...4b5 4
Peaches Skrevet 4. april 2018 #16 Skrevet 4. april 2018 Har ikke sett videoen, men slår en kvinne en mann, kan han slå tibake. Likestilling. Hilsen en feminist. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #17 Skrevet 4. april 2018 2 minutter siden, Peaches skrev: Har ikke sett videoen, men slår en kvinne en mann, kan han slå tibake. Likestilling. Hilsen en feminist. Det er faktisk ikke selvforsvar å slå noen man ikke trenger å slå for å forsvare seg selv. Jeg som kvinne har blitt slått av en annen kvinne som var helt rabiat, men jeg tenkte ikke at jeg skulle slå tilbake fordi slagene ikke skadet meg og jeg var ikke redd for mitt liv og min helse i den situasjonen. Det er ikke slik at man alltid skal slå tilbake. Det er ganske lavmål å tenke at man skal det. Da er man ihvertfall på samme nivå som den som slår først om man ikke slår tilbake i selvforsvar. For en mann som veier 40 kilo mer enn en kvinne er det ofte nok å holde henne sånn at hun ikke slår mer som selvforsvar. Anonymkode: 47885...066 6
Peaches Skrevet 4. april 2018 #18 Skrevet 4. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke selvforsvar å slå noen man ikke trenger å slå for å forsvare seg selv. Jeg som kvinne har blitt slått av en annen kvinne som var helt rabiat, men jeg tenkte ikke at jeg skulle slå tilbake fordi slagene ikke skadet meg og jeg var ikke redd for mitt liv og min helse i den situasjonen. Det er ikke slik at man alltid skal slå tilbake. Det er ganske lavmål å tenke at man skal det. Da er man ihvertfall på samme nivå som den som slår først om man ikke slår tilbake i selvforsvar. For en mann som veier 40 kilo mer enn en kvinne er det ofte nok å holde henne sånn at hun ikke slår mer som selvforsvar. Anonymkode: 47885...066 Hadde en dame slått til meg, hadde jeg slått hardere tilbake. Samme gjelder for menn også. Litt selvrespekt må man ha. Folk som slår først får bare det de fortjener tilbake. 5
s0la Skrevet 4. april 2018 #19 Skrevet 4. april 2018 Er ikke greit å slå, men man er jo like ille om man slår tilbake, uansett hvilket kjønn det er. Er ikke greit å slå uansett synes jeg da... Ville hevet hodet heller, og så anmeldt personen dersom jeg ble slått. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #20 Skrevet 4. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke selvforsvar å slå noen man ikke trenger å slå for å forsvare seg selv. Jeg som kvinne har blitt slått av en annen kvinne som var helt rabiat, men jeg tenkte ikke at jeg skulle slå tilbake fordi slagene ikke skadet meg og jeg var ikke redd for mitt liv og min helse i den situasjonen. Det er ikke slik at man alltid skal slå tilbake. Det er ganske lavmål å tenke at man skal det. Da er man ihvertfall på samme nivå som den som slår først om man ikke slår tilbake i selvforsvar. For en mann som veier 40 kilo mer enn en kvinne er det ofte nok å holde henne sånn at hun ikke slår mer som selvforsvar. Anonymkode: 47885...066 Det er selvforsvar Anonymkode: 03ffa...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå