Gå til innhold

Er det nedverdigende?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg har skrevet med på nett  og har møt 3 ganger er interessert i sex med meg, men ikke annet. 

Har prøvd å spørre om annet. Hva er galt med meg? 

Anonymkode: 788ff...f13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe som er galt med deg! Er HAN det er noe galt med, så ikke gidd å bruk mere tid på han :)

Anonymkode: 75e29...6ae

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe som er galt med deg! Er HAN det er noe galt med, så ikke gidd å bruk mere tid på han :)

Anonymkode: 75e29...6ae

Ikke noe galt i å ikke ville forplikte seg

Anonymkode: f331d...fb0

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann jeg har skrevet med på nett  og har møt 3 ganger er interessert i sex med meg, men ikke annet. 

Har prøvd å spørre om annet. Hva er galt med meg? 

Han tenner på deg, men har ikke de rette følelsene for forhold.. sånn skjer.. enten så godtar du å bare ha sex med ham, eller så går du videre.. 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er han det er noe galt med, dropp ham og fin deg en normal fyr, heller 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg synes ikke det er nedverdigende at noen tenner seksuelt på meg. Tvert i mot, det gir et boost i selvfølelsen helt uavhengig av utfallet.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kanskje jeg skal velge å se det sånn. :) Takk. 

Er jo på en måte positivt da. Grunnen jeg tenkte det er vel at jeg ikke er bra nok til annet. 

Skrevet
På 4/2/2018 den 22.31, Catalina Culès skrev:

Det er han det er noe galt med, dropp ham og fin deg en normal fyr, heller 

Det er ikke noe galt i å tenne seksuelt på noen uten å ønske et forhold utover det, men det blir fort galt hvis hun gir etter for sexen, men egentlig ønsker noe annet/mer.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo på en måte positivt da. Grunnen jeg tenkte det er vel at jeg ikke er bra nok til annet. 

Har han sagt rett ut at han er ute etter et forhold, men bare ikke med deg?  Mest sannsynlig er dere bare ikke ute etter det samme, og det er ikke noens feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Bra at han er ærlig og ikke lurer deg !

Sex kan enkelte mennesker kaldt og likegyldig ha med hundrevis av personer uten at de personene betyr noe for dem. 

Anonymkode: b6eb6...2fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke sagt det direkte, men tolket han. Jeg har spurt om vi skal finne på ting, men han vil ikke det.  Men kommer gjerne til meg for roting. 

Gjest Alterego666
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en strategi som virker for meg. At jeg tilstnelatende er bra nok for sex for enkelte, betyr overhodet ikke at jeg ikke er bra for annet. Dygd er ikke et nullsumspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...