AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 En mann jeg har skrevet med på nett og har møt 3 ganger er interessert i sex med meg, men ikke annet. Har prøvd å spørre om annet. Hva er galt med meg? Anonymkode: 788ff...f13
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Ikke noe som er galt med deg! Er HAN det er noe galt med, så ikke gidd å bruk mere tid på han Anonymkode: 75e29...6ae 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe som er galt med deg! Er HAN det er noe galt med, så ikke gidd å bruk mere tid på han Anonymkode: 75e29...6ae Ikke noe galt i å ikke ville forplikte seg Anonymkode: f331d...fb0 3
SlemUlv Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mann jeg har skrevet med på nett og har møt 3 ganger er interessert i sex med meg, men ikke annet. Har prøvd å spørre om annet. Hva er galt med meg? Anonymkode: 788ff...f13 Han tenner på deg, men har ikke de rette følelsene for forhold.. sånn skjer.. enten så godtar du å bare ha sex med ham, eller så går du videre.. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Det er han det er noe galt med, dropp ham og fin deg en normal fyr, heller
Gjest Alterego666 Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Jeg synes ikke det er nedverdigende at noen tenner seksuelt på meg. Tvert i mot, det gir et boost i selvfølelsen helt uavhengig av utfallet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 Ja, kanskje jeg skal velge å se det sånn. Takk. Er jo på en måte positivt da. Grunnen jeg tenkte det er vel at jeg ikke er bra nok til annet. Anonymkode: 788ff...f13
Påkrevd Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 På 4/2/2018 den 22.31, Catalina Culès skrev: Det er han det er noe galt med, dropp ham og fin deg en normal fyr, heller Det er ikke noe galt i å tenne seksuelt på noen uten å ønske et forhold utover det, men det blir fort galt hvis hun gir etter for sexen, men egentlig ønsker noe annet/mer. 1
B.Wooster Skrevet 6. april 2018 #9 Skrevet 6. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, kanskje jeg skal velge å se det sånn. Takk. Er jo på en måte positivt da. Grunnen jeg tenkte det er vel at jeg ikke er bra nok til annet. Anonymkode: 788ff...f13 Har han sagt rett ut at han er ute etter et forhold, men bare ikke med deg? Mest sannsynlig er dere bare ikke ute etter det samme, og det er ikke noens feil.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #10 Skrevet 6. april 2018 Bra at han er ærlig og ikke lurer deg ! Sex kan enkelte mennesker kaldt og likegyldig ha med hundrevis av personer uten at de personene betyr noe for dem. Anonymkode: b6eb6...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #11 Skrevet 6. april 2018 Han har ikke sagt det direkte, men tolket han. Jeg har spurt om vi skal finne på ting, men han vil ikke det. Men kommer gjerne til meg for roting. Anonymkode: 788ff...f13
Gjest Alterego666 Skrevet 6. april 2018 #12 Skrevet 6. april 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, kanskje jeg skal velge å se det sånn. Takk. Er jo på en måte positivt da. Grunnen jeg tenkte det er vel at jeg ikke er bra nok til annet. Anonymkode: 788ff...f13 Det er en strategi som virker for meg. At jeg tilstnelatende er bra nok for sex for enkelte, betyr overhodet ikke at jeg ikke er bra for annet. Dygd er ikke et nullsumspill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå