Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger alle tips jeg kan få...! Hørt at Kylie Jenner har gjort en sånn operasjon, og leser på nett at det er vanlig i kina og korea å skjære et snitt i ytterkanten av øyet, men da vil man jo ikke ha øyevipper helt ut i kanten? Lurer på om de gjør sånne operasjoner i norge, eller andre muligheter? Lest at noen bloggere tar botox for å få større øyne, men hvordan kan det hjelpe og er ikke det farlig å sprøyte nervegift inn i så sensitive områder?

Sminke hjelper ikke, må noe drastisk til, og jeg har spart opp penger til det for hatt komplekser i mange år!

Anonymkode: bc927...226

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går ann, men det er vel for de med mye fettansamling over øyne/asiatiske øyne?Tviler på at kylie har gjort det, det er hovedsaklige for asiatiske/slike typisk øyne (kylie har alltid hatt store øyne. Lepper, nese, øyenbrynsløft med fillers osv har hun dog gjort)

Anonymkode: 4a80f...704

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ann, men det er vel for de med mye fettansamling over øyne/asiatiske øyne?

Anonymkode: 4a80f...704

Hvordan da tenker du på? Det som heter øyelokksløft/blepharoplasty? Har sett på den muligheten, men syns ikke det gjør selve øynene noe større med mindre man har veldig mye hud over der som kan fjernes..

image.png.8b3679a6153010fef2e197dcc9595534.png

image.png.069791f94623099c91f8c652b8c5b200.png

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd botox for å løfte bryn som på bildet over? (der er det kirurgisk men man kan få lignende effekt av botox browlift)

• 2 år senere...
Skrevet
På 2.4.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Trenger alle tips jeg kan få...! Hørt at Kylie Jenner har gjort en sånn operasjon, og leser på nett at det er vanlig i kina og korea å skjære et snitt i ytterkanten av øyet, men da vil man jo ikke ha øyevipper helt ut i kanten? Lurer på om de gjør sånne operasjoner i norge, eller andre muligheter? Lest at noen bloggere tar botox for å få større øyne, men hvordan kan det hjelpe og er ikke det farlig å sprøyte nervegift inn i så sensitive områder?

Sminke hjelper ikke, må noe drastisk til, og jeg har spart opp penger til det for hatt komplekser i mange år!

Anbefaler en tur til øst-asia de utfører slike operasjoner som om det er hudpleie tar kun 30-40min og koster lite. Jeg tok en selv til 4000 for et par år siden.

Anonymkode: f61ad...8f4

Skrevet

Psykologtimer er billigere :) Og tryggere. 

Anonymkode: aa3da...efc

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...