AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Senest lørdag sendte han meg et kyss,han sa at han ikke var så tilgjengelig i påsken pga manglende dekning på fjellet. Nå åpner han ikke meldinger fra meg en gang? Han kunne nå sagt hadet i hverfall? Anonymkode: 7ccff...7b9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Analysere, analysere, analysere. Han sa han ikke ville være tilgjengelig, derfor åpner han ikke meldinger. Anonymkode: 5b571...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Sånn som dette driver jeg også. Var helt sikker på at daten drev med en annen en helg da han ikke åpnet mine meldinger en lørdagskveld. Men fant vel ut etterpå at det var en helt annen grunn. Vi jenter/damer analyserer og tolker for mye! Det ødelegger masse for oss og gir oss stress som mannfolka ofte slipper. Anonymkode: 6a1cb...f18 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Herre min hatt, noen av dere kunne sikkert løst verdensproblemer om dere bare brukte all den tankekraften på noe nyttig og reellt i stedet for sånne vrangforestillinger og småting! På lørdag sendte han kyss. I dag er det mandag. Han ga beskjed om at det er dårlig dekning. Meldningen din har ikke engang blitt åpnet, dvs han sannsynligvis ikke har fått dem engang pga dårlig dekning. SLAPP AAAAAAAAAV Dere som analyserer og overtenker SÅ mye ødelegger jo forholdene pga DET, og ikke pga noe som faktisk er et problem. Anonymkode: 7a832...831 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herre min hatt, noen av dere kunne sikkert løst verdensproblemer om dere bare brukte all den tankekraften på noe nyttig og reellt i stedet for sånne vrangforestillinger og småting! På lørdag sendte han kyss. I dag er det mandag. Han ga beskjed om at det er dårlig dekning. Meldningen din har ikke engang blitt åpnet, dvs han sannsynligvis ikke har fått dem engang pga dårlig dekning. SLAPP AAAAAAAAAV Dere som analyserer og overtenker SÅ mye ødelegger jo forholdene pga DET, og ikke pga noe som faktisk er et problem. Anonymkode: 7a832...831 Helt enig! Jeg driver og analyserer selv, og blir stresset og litt masete.. Det kan nok ødelegge et forhold ja. Men det bunner i usikkerhet, og det er jo et faresignal for et forhold.. Mitt mål er å gi mer f og ikke tenke så mye. Det som skjer det får skje. (så får jeg vurdere selv etterhvert om jeg klarer å være så kul jeg ønsker å være) Anonymkode: 6a1cb...f18 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Nå har han svart, enig med at jeg ( kanskje damer spekulerer for mye ) men har tatt en streng beslutning med med meg selv, det er over. Jeg fikser ikke menn som ikke gir meg trygghet, blir analyserende, jeg gråter av savn og det er ødeleggende. Så, jeg forblir alene&ikke på jakt etter menn eller forhold, like greit. Takk for at dere svarte! Anonymkode: 7ccff...7b9 1
bulken Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Dette gjelder kvinner også! skal ikke si at alle mannfolk gir f... mannfolk tenker også.....
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 Kan en mann få lov til å være litt opptatt, utilgjengelig, hente seg igjen, eller få litt fred fra SoMe og It, uten at det skal bety "ikke interessert lenger" ? Anonymkode: a441b...b34 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har han svart, enig med at jeg ( kanskje damer spekulerer for mye ) men har tatt en streng beslutning med med meg selv, det er over. Jeg fikser ikke menn som ikke gir meg trygghet, blir analyserende, jeg gråter av savn og det er ødeleggende. Så, jeg forblir alene&ikke på jakt etter menn eller forhold, like greit. Takk for at dere svarte! Anonymkode: 7ccff...7b9 men er ikke det en veldig sterk reaksjon på at han ikke svarte deg på et par døgn? Kanskje du kan fortelle han at du trenger trygghet og blir glad hvis dere har kontakt hver dag? Anonymkode: 6a1cb...f18 8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #10 Skrevet 2. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har han svart, enig med at jeg ( kanskje damer spekulerer for mye ) men har tatt en streng beslutning med med meg selv, det er over. Jeg fikser ikke menn som ikke gir meg trygghet, blir analyserende, jeg gråter av savn og det er ødeleggende. Så, jeg forblir alene&ikke på jakt etter menn eller forhold, like greit. Takk for at dere svarte! Anonymkode: 7ccff...7b9 Men han ga jo til og med beskjed om at han ikke hadde dekning. Hva mener du han skulle gjort? Du kommer ikke til å finne noen som kan gi deg det nivået av trygghet du tydeligvis har behov for Anonymkode: 709e8...f5a 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #11 Skrevet 2. april 2018 Jeg er også flink til å "overanalysere". Men de fleste gangene har jeg hatt rett når jeg har følt fare på ferde angående menn. Anonymkode: 771dc...566 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #12 Skrevet 2. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå har han svart, enig med at jeg ( kanskje damer spekulerer for mye ) men har tatt en streng beslutning med med meg selv, det er over. Jeg fikser ikke menn som ikke gir meg trygghet, blir analyserende, jeg gråter av savn og det er ødeleggende. Så, jeg forblir alene&ikke på jakt etter menn eller forhold, like greit. Takk for at dere svarte! Anonymkode: 7ccff...7b9 Det er over fordi han ikke hadde dekning, og svarte seg når han kom tilbake til dekning? Som overanalyserende og usikker kvinne kan jeg bare si wow! Wow! Snakk om å overdramatisere! Anonymkode: 82c79...0fd 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #13 Skrevet 2. april 2018 Denne tråden bekrefter dessverre alt jeg ikke liker å innse. At kvinner er svake, avhengige og usikre! Jeg har selv anaylsert til hver minste detalj hvorfor han har trykket like på et bilde, hvem er han med nå, hvor er han, hvem skriver han til, skriver han bare til meg, føler han det samme, har han gått videre, tar han kontakt fordi han liker meg, hvorfor har han ikke vært pålogget på mange timer, hvorfor har han ikke sett stoyen min (har han slått meg av?) osv osv. Det MÅ være noe i dette. Noen mener jo at det er like mange menn som opplever de samme typiske tingene som kvinner opplever, bare at kvinner er mer åpne om det. Men da hadde vi vel sett mer av det her inne? Jeg blir overrasket hver gang jeg ser en mann som analyserer ting rundt en kvinne han liker; "hva mener hun?""liker hun meg?" osv. Wow, det er mann som skriver jo! Men som oftest, er det kvinnen som sitter igjen ødelagt, fordi hun går med de latterlige drømmene sine om hva de skulle vært. Vi tror frmedeles at en mann kommer på sin hvite hest og vil gå gjennom flammer for deg... Anonymkode: 5b571...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #14 Skrevet 2. april 2018 43 minutter siden, AnonymBruker said: Denne tråden bekrefter dessverre alt jeg ikke liker å innse. At kvinner er svake, avhengige og usikre! Jeg har selv anaylsert til hver minste detalj hvorfor han har trykket like på et bilde, hvem er han med nå, hvor er han, hvem skriver han til, skriver han bare til meg, føler han det samme, har han gått videre, tar han kontakt fordi han liker meg, hvorfor har han ikke vært pålogget på mange timer, hvorfor har han ikke sett stoyen min (har han slått meg av?) osv osv. Det MÅ være noe i dette. Noen mener jo at det er like mange menn som opplever de samme typiske tingene som kvinner opplever, bare at kvinner er mer åpne om det. Men da hadde vi vel sett mer av det her inne? Jeg blir overrasket hver gang jeg ser en mann som analyserer ting rundt en kvinne han liker; "hva mener hun?""liker hun meg?" osv. Wow, det er mann som skriver jo! Men som oftest, er det kvinnen som sitter igjen ødelagt, fordi hun går med de latterlige drømmene sine om hva de skulle vært. Vi tror frmedeles at en mann kommer på sin hvite hest og vil gå gjennom flammer for deg... Anonymkode: 5b571...3f2 Man blir virkelig sprøyte gal så lenge de tankene og analyseringene kverner i hodet så deilig når man endelig gir slipp. Anonymkode: 26372...764 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #15 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han ga jo til og med beskjed om at han ikke hadde dekning. Hva mener du han skulle gjort? Du kommer ikke til å finne noen som kan gi deg det nivået av trygghet du tydeligvis har behov for Anonymkode: 709e8...f5a Jeg vet, derfor jeg skal jobbe med meg selv i stedet for menn&dating. Anonymkode: 7ccff...7b9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #16 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden bekrefter dessverre alt jeg ikke liker å innse. At kvinner er svake, avhengige og usikre! Jeg har selv anaylsert til hver minste detalj hvorfor han har trykket like på et bilde, hvem er han med nå, hvor er han, hvem skriver han til, skriver han bare til meg, føler han det samme, har han gått videre, tar han kontakt fordi han liker meg, hvorfor har han ikke vært pålogget på mange timer, hvorfor har han ikke sett stoyen min (har han slått meg av?) osv osv. Det MÅ være noe i dette. Noen mener jo at det er like mange menn som opplever de samme typiske tingene som kvinner opplever, bare at kvinner er mer åpne om det. Men da hadde vi vel sett mer av det her inne? Jeg blir overrasket hver gang jeg ser en mann som analyserer ting rundt en kvinne han liker; "hva mener hun?""liker hun meg?" osv. Wow, det er mann som skriver jo! Men som oftest, er det kvinnen som sitter igjen ødelagt, fordi hun går med de latterlige drømmene sine om hva de skulle vært. Vi tror frmedeles at en mann kommer på sin hvite hest og vil gå gjennom flammer for deg... Anonymkode: 5b571...3f2 Ikke nå lenger! er det noen som skal bli uavhengig, trygg,&stabil er det meg. Anonymkode: 7ccff...7b9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #17 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man blir virkelig sprøyte gal så lenge de tankene og analyseringene kverner i hodet så deilig når man endelig gir slipp. Anonymkode: 26372...764 Jupp, det blit et hekt, men nå vet jeg bedre Anonymkode: 7ccff...7b9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #18 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden bekrefter dessverre alt jeg ikke liker å innse. At kvinner er svake, avhengige og usikre! Jeg har selv anaylsert til hver minste detalj hvorfor han har trykket like på et bilde, hvem er han med nå, hvor er han, hvem skriver han til, skriver han bare til meg, føler han det samme, har han gått videre, tar han kontakt fordi han liker meg, hvorfor har han ikke vært pålogget på mange timer, hvorfor har han ikke sett stoyen min (har han slått meg av?) osv osv. Det MÅ være noe i dette. Noen mener jo at det er like mange menn som opplever de samme typiske tingene som kvinner opplever, bare at kvinner er mer åpne om det. Men da hadde vi vel sett mer av det her inne? Jeg blir overrasket hver gang jeg ser en mann som analyserer ting rundt en kvinne han liker; "hva mener hun?""liker hun meg?" osv. Wow, det er mann som skriver jo! Men som oftest, er det kvinnen som sitter igjen ødelagt, fordi hun går med de latterlige drømmene sine om hva de skulle vært. Vi tror frmedeles at en mann kommer på sin hvite hest og vil gå gjennom flammer for deg... Anonymkode: 5b571...3f2 Dette er forskjellen på kjønnene. Vi fungerer ulikt. De få gangene jeg ser eller hører om menn som analyserer slik får jeg avsmak. Det er ikke slik menn skal fungere. Anonymkode: bb1e4...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #19 Skrevet 2. april 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er forskjellen på kjønnene. Vi fungerer ulikt. De få gangene jeg ser eller hører om menn som analyserer slik får jeg avsmak. Det er ikke slik menn skal fungere. Anonymkode: bb1e4...fc9 Enig,men de kan få lov til å kjenne på utfordringer de og Anonymkode: 7ccff...7b9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #20 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig,men de kan få lov til å kjenne på utfordringer de og Anonymkode: 7ccff...7b9 Absolutt. Og det gjør de. Men de tar det helt annerledes. Det skal være forskjell på kjønnene. Syns jeg da. En mann som tenker, analyserer osv blir for weird for min del. Anonymkode: bb1e4...fc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå