AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Hva er grunnen til at noen bryr seg så veldig hva andre ser på ? Anonymkode: e7d31...deb
GammelSierraFan Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Er vel nysgjerrige, da. Selv bryr jeg meg fint lite om hva f.eks. naboen ser på TV.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Fordi veldig mange mennesker er utrolig dømmende og liker å bry seg med alt. Anonymkode: dd63b...602 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Jeg ser ikke så all verdens på TV selv. Men jeg skjønner ikke hva som liksom er så facinerende / spennende med for eksempel Kardashians eller andre "reality show" fra andre land. Anonymkode: fbd1c...8a3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke så all verdens på TV selv. Men jeg skjønner ikke hva som liksom er så facinerende / spennende med for eksempel Kardashians eller andre "reality show" fra andre land. Anonymkode: fbd1c...8a3 Men hvorfor bryr det deg (hvis det gjør det) at andre ser på det? Mitt inntrykk er at det er mange som vil hevde seg over andre på grunn av det de ser på, som for eksempel Paradise Hotel eller Kardashians. Anonymkode: e34d9...398
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg ser i kommentarfeltet at folk alltid må hakke på TV program (paradise hotel, 71 grader nord, middagsprogram etc) med at iiiingen kan ha interesse av å se på sånne hjernedøde ting. Men fakta er jo at de ikke ville sendt flerfoldige sesonger om ingen hadde sett på 😅 jeg selv syns jo paradise hotel feks er helt skada, men jeg forstår at det er mange som liker det. Hva jeg liker er ingen fasit på hva som er bra TV Anonymkode: 96f86...daf
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Jeg tror mange spør bare for å ha noe å snakke om. Det er en enkel måte å finne noe felles å snakke om. Akkurat som hvor er du fra, eller å snakke om været. Anonymkode: 7d0cd...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå