Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har erfaring med denne?? Hvor bruker dere den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den originale er elendig, det er rett og slett vanlig rosa vaselin. men jeg er av en eller annen grunn ganske fornøyd med den med jordbærsmak. sikkert fordi den er tilsatt noe fuktighetsgivende.

Skrevet

Jeg digger den originale, på lepper, tørre hudpartier og for å holde øyenbrynene på plass.

Venninna mi fikk munnsår av den, og hater den.

Så det er bare en måte å finne ut om den passer for deg..... ;)

Skrevet
den originale er elendig, det er rett og slett vanlig rosa vaselin.

Helt enig! Dette var et bomkjøp for meg - ihvertfall hvis man vil bruke den på leppene. Leppene ser fine ut, men etter fem minutter kjennes de tørrere ut enn før jeg tok den på. Jeg bruker den på øyebrynene nå og det fungerer greit.

Skrevet

Jeg ga den til en venninne til jul, og hun elsker den!

Den orginale kan brukes hvor som helst, sånn som Elizabeth Ardens 8 hour. Mens den med jordbær bare kan brukes på leppene.

Jeg har ikke brukt den selv, men vil prøve den!!

Skrevet

Jeg har den med jordbær. Men det var et bomkjøp for min del, leppene mine ble tørrere enn det de var før jeg brukte den :roll:

Skrevet
Jeg har den med jordbær. Men det var et bomkjøp for min del' date=' leppene mine ble tørrere enn det de var før jeg brukte den :roll:[/quote']

vi er alle forskjellige med andre ord :) jeg tror jeg har prøvd "det meste" på leppepomademarkedet, og som sagt var den originale ikke noe for meg, mens den med jordbær funker fint. men det gjenstår å se hvordan det føles i lengden - har bare brukt den en uke. synes i alle fall den sitter lenge på, slik at leppene ikke føles tørre, noe som er viktig for en leppepomadeavhengig som meg :)

Skrevet

Synes den originale er super!

Både på akutte vinter-tørre hender når du er et sted langt unna håndkrem... og på lepper.

Gir fin glans også.

Den med jordbær har jeg ikke prøvd.

Den originale skulle visst være en makeupartists beste venn... det vet jeg ikke om jeg er helt enig i....

Den er alt for dyr til å være min venn på fast basis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...