AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Del Skrevet 2. april 2018 Har en tulle på 2 mnd, hun sover enda mye.. våken 4-5 timer totalt i døgnet, er det lite? Når må jeg begynne å holde hun mer våken? Anonymkode: 454d3...b6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Del Skrevet 2. april 2018 nei ikke vekk!!! Anonymkode: e957f...04e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Del Skrevet 2. april 2018 Just now, AnonymBruker said: nei ikke vekk!!! Anonymkode: e957f...04e Skal jeg bare la hun sove som hun vil? Anonymkode: 7ca9c...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Del Skrevet 2. april 2018 Jeg lar vesla her sove når hun trenger det. Vekker aldri. 3 mnd nå. Sover hele natten(fra 12-07), og er oppe i snitt ca 5 timer ila dagen. Så lenge hun har godt med våte bleier, er rolig og fornøyd, vil jeg la hun styre selv. Anonymkode: 2db89...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Del Skrevet 2. april 2018 Så lenge hun spiser godt og øker i vekt så trenger du ikke vekke henne. Enkelte babyer er bare sovebabyer, våkner mere til når de får på seg noen måneder. Never wake a sleeping baby, never poke a sleeping bear... Anonymkode: 5ea00...2a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Del Skrevet 2. april 2018 Du skal selvfølgelig ikke begynne å vekke henne! Det er normalt at de er minimalt våkne. Nyt det. Anonymkode: f7779...718 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 2. april 2018 #7 Del Skrevet 2. april 2018 Hvorfor tenker du at du må holde henne mer våken? Så lenge hun spiser nok, vekta øker bra og hun ikke virker slapp, er det jo bare å la henne regulere dette selv. Mitt ene barn var også en som sov masse i starten, men han ble gradvis mer og mer våken uten at vi gjorde noe spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Del Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, Vera Vinge said: Hvorfor tenker du at du må holde henne mer våken? Så lenge hun spiser nok, vekta øker bra og hun ikke virker slapp, er det jo bare å la henne regulere dette selv. Mitt ene barn var også en som sov masse i starten, men han ble gradvis mer og mer våken uten at vi gjorde noe spesielt. Sikkert fordi søsteren min sin baby er våken hele tiden, nå er hun 1 år og våknet ofte på natten enda. Synes hun her sover ekstremt mye i forhold til hennes. 🙈 Anonymkode: 454d3...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 2. april 2018 #9 Del Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi søsteren min sin baby er våken hele tiden, nå er hun 1 år og våknet ofte på natten enda. Synes hun her sover ekstremt mye i forhold til hennes. 🙈 Anonymkode: 454d3...b6a Men det er jo helt umulig å sammenligne barn på den måten. Min første sov veldig lite de første tre mnd, i snitt rundt ti timer. Mens nr to sov det dobbelte i samme periode... Men det betød ikke at nr to var en sovebaby videre. Husker ikke når det snudde, men han var utrolig mye våken på natta som større baby og småbarn, og vi har jevnt over slitt mye mer med hans søvn enn nr en sin, selv om det var motsatt i starten. Så, så lenge du tror babyen får i seg nok mat og ikke virker slapt og utilpass i våken tilstand, vil jeg si det bare er å nyte det. Kanskje fortsetter hun.med godt sovehjerte, eller kanskje det snur. For mange babyer er det jo også sånn at søvn avler søvn, og at når de først sover godt, sover de mer godt, mens de som sliter med søvn er konstant på søvnunderskudd og får enda større problemer med å finne søvnen. Om det gikk an å forstå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. april 2018 #10 Del Skrevet 2. april 2018 To like tråder er slått sammen. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #11 Del Skrevet 2. april 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en tulle på 2 mnd, hun sover enda mye.. våken 4-5 timer totalt i døgnet, er det lite? Når må jeg begynne å holde hun mer våken? Anonymkode: 454d3...b6a Du må finne ut om hun spiser nok og legger på seg i forhold til vektkurvene. Det er nemlig faren ved sovebabyer at de ikke har matvett og går ned i vekt. Snakk med helsesøster eller få lånt deg en babyvekt slik at du får fulgt med. Anonymkode: 0d599...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #12 Del Skrevet 2. april 2018 La da babyen få sove! 2 mnd trenger enda mye søvn! Anonymkode: fab49...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #13 Del Skrevet 2. april 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi søsteren min sin baby er våken hele tiden, nå er hun 1 år og våknet ofte på natten enda. Synes hun her sover ekstremt mye i forhold til hennes. 🙈 Anonymkode: 454d3...b6a Min baby sov natten gjennom fra 0-6 mnd. Jeg var veldig heldig der. Men etter 6 mnd ble det andre boller 🤣 13 mnd nå og har ikke sovet natta igjennom på et halvt år. Så nyt at babyen sover nå. Anonymkode: f2036...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #14 Del Skrevet 2. april 2018 59 minutter siden, AnonymBruker said: Du må finne ut om hun spiser nok og legger på seg i forhold til vektkurvene. Det er nemlig faren ved sovebabyer at de ikke har matvett og går ned i vekt. Snakk med helsesøster eller få lånt deg en babyvekt slik at du får fulgt med. Anonymkode: 0d599...e1b Hun spiser myyye og går mye opp i vekt Anonymkode: 454d3...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #15 Del Skrevet 3. april 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Hun spiser myyye og går mye opp i vekt Anonymkode: 454d3...b6a Da er alt som det skal Anonymkode: 6a9c2...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #16 Del Skrevet 3. april 2018 Ville ikke vekt enda. Hun er for liten. Vanlig at de sover så mye enda. Om en måned eller to snur det gjerne. Anonymkode: cf903...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #17 Del Skrevet 3. april 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Min baby sov natten gjennom fra 0-6 mnd. Jeg var veldig heldig der. Men etter 6 mnd ble det andre boller 🤣 13 mnd nå og har ikke sovet natta igjennom på et halvt år. Så nyt at babyen sover nå. Anonymkode: f2036...381 Ingen amming om natta heller? Hvor lenge regner du natta da? Anonymkode: 53757...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #18 Del Skrevet 3. april 2018 Min er 1 1/2 år. Har aldri vekket henne. Hun sov natta gjennom med kun ammeing fra fødselen av. Nå sover hun 2 timer på dagtid og 13 timer om natta Anonymkode: dbc5b...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 3. april 2018 #19 Del Skrevet 3. april 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen amming om natta heller? Hvor lenge regner du natta da? Anonymkode: 53757...5c1 Er ikke av over, men svarer uansett da jeg har lik baby. Jeg ammer ikke mellom kl 23 og 07. Ikke gjort det siden hun ble født, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå