AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Jeg kjenner jeg blir helt kvalm av mine egne fantasier, og føler mye skam etter sex. Av en eller annen grunn så tenner jeg veldig på at mannen min har seg med en annen, helst bak min rygg. Vet at det er noe som heter cockold for menn, men føler det alltid involverer at mannen er passiv deltaker som ser på eller får detaljer i ettertid? Mine dreier seg om at jeg enten tar han på fersken med en annen eller vi har trekant hvor jeg vil trekke meg når vi så vidt har begynt men han velger å trosse meg og fortsette på egenhånd med henne, Osv. Jeg får det liksom ikke til å gå i hop da jeg virkelig ikke kunne tenke meg å gjort dette i virkeligheten. For å ta et eksempel med en tråd fra KG: Jeg leste tidligere den tråden med hun som hadde hatt trekant, gått i dusjen for så å høre stønnelyder fra soverommet hvor typen ble ridd av one night standen deres. Det knøt seg skikkelig i magen min av å lese den og jeg ble direkte uvel på ts sine vegne. Senere på dagen når jeg og mannen min hadde sex så brukte jeg det scenarioet som fantasi bare med meg, mannen min og en annen, men hvor jeg ikke ble sittende å se på dem men listet meg stille ut. Etterpå skammet jeg meg over det hele. Jeg kunne ALDRI tenke meg å gjennomføre det, og håper inderlig at jeg ikke må oppleve å faktisk ta han på fersken med en annen. Jeg blir ikke kåt av tanken, fantasiene oppstår først under akten og er ikke en innledende faktor for sex, og jeg føler skam i etterkant av fantasiene. Mannen min vet ikke noe om fantasiene mine. Noen som skjønner noe? Eller som har lignende fantasier eller lignende følelser pga uønskede fantasier? Ønsker ikke kommentarer på at jeg er ekkel og unormal osv. Anonymkode: 0a53c...81d
SlemUlv Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Fantasier, som bare skal forbli fantasier, er ikke noe å skamme seg over Nyt fantasien din du :D 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Har du tenkt veldig mye på at du er redd for at kjæresten din er utro, tenner på andre osv? Jeg tror på det at man kan generere "oppheng" ufrivillig dit man retter fokus. Har hørt om tilfeller der kvinnens største frykt var at mannen skulle være utro , ønske trekant, tenne på strippere osv. og at hun stresset mye med det gjennom forholdet og hverdagen hver gang han var på byen, ofte når de hadde sex at hun følte han skulle ønske det var mer krydder i sexlivet i form av trekant osv. Hun ble nesten psykisk syk av det og veldig destruktiv og dårlig selvtillitt, og mye angst for at dette skulle skje. Og etter mange år begynte hun å tenne på disse scenarioene selv, selvom det virkelig var noe hun absolutt ikke egentlig så noe positivt i i utgangspunktet. Anonymkode: 98769...fe3
Hr. Aktiv Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Som mann har jeg også fantasier som jeg ikke har tenkt å leve ut. Da blir jeg sett på som sinnsyk. Tror det er helt normalt det du beskriver. Er nok mange i denne båten. 1
Rotemor Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Helt normalt slik jeg ser det. De mest tabu fantasiene holder jeg for meg selv. Gidder ikke skamme meg over noen tanker. Jeg er da helt normal likevel 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt veldig mye på at du er redd for at kjæresten din er utro, tenner på andre osv? Jeg tror på det at man kan generere "oppheng" ufrivillig dit man retter fokus. Har hørt om tilfeller der kvinnens største frykt var at mannen skulle være utro , ønske trekant, tenne på strippere osv. og at hun stresset mye med det gjennom forholdet og hverdagen hver gang han var på byen, ofte når de hadde sex at hun følte han skulle ønske det var mer krydder i sexlivet i form av trekant osv. Hun ble nesten psykisk syk av det og veldig destruktiv og dårlig selvtillitt, og mye angst for at dette skulle skje. Og etter mange år begynte hun å tenne på disse scenarioene selv, selvom det virkelig var noe hun absolutt ikke egentlig så noe positivt i i utgangspunktet. Anonymkode: 98769...fe3 Jeg tenker ikke noe særlig på det nei, selv om jeg ved årene har kunne kjenne på sjalusi. Men fantasiene er noe som har fulgt meg i en årrekke med to forskjellige kjærester, også når jeg som yngre var totalt blottet for sjalusi. Men jeg er en person som er innstilt på at ingenting varer evig og at jeg før eller senere kommer til å bli forlatt, så det kan tenkes at det er en tilsvarende sammenheng der som hos hun du prater om? ts. Anonymkode: 0a53c...81d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Tror dette er en ganske vanlig fantasi og ingenting du bør skamme deg over. Bruk den heller positivt. Mange har mye "drøyere" fantasier enn dette. Skjønner at du gjerne vil kvitte deg med fantasien, men det kan være vanskelig å styre hva man fantaserer om. Fantasier er nettopp det - fantasier. Ikke noe mer. Hørte om ei som fantaserte om å bli voldtatt av fire fulle kinesere La meg si det slik - hun ønsket IKKE å bli voldtatt av fire fulle kinesere. Fantasier er bare tøys og tull Anonymkode: 02a3f...750 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 Å tenne seksuelt på ting man er redd for/ikke ønsker er nok ganske vanlig.
Sokkar Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 Jeg har mange utroskapsfantasier. Og mange andre. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #10 Skrevet 2. april 2018 Uønskede fantasier må sees på som alle andre uønskede tanker. Det er en mentalsykdom. Jobb med deg selv eller søk terapi. Anonymkode: 285f0...ee6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #11 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uønskede fantasier må sees på som alle andre uønskede tanker. Det er en mentalsykdom. Jobb med deg selv eller søk terapi. Anonymkode: 285f0...ee6 Tøys og tull. Anonymkode: 02a3f...750 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #12 Skrevet 2. april 2018 5 timer siden, SlemUlv skrev: Fantasier, som bare skal forbli fantasier, er ikke noe å skamme seg over Nyt fantasien din du :D Fantasier er som det lille ekstra og har gjort sexlivet mitt mye bedre. Og jeg får endelig orgasmer. Deler fantasiene med partneren under sex. Begge er trygge på at fantasiene aldri skal settes ut i livet. Tenker aldri på disse fantasiene etter sex; bare under. Anonymkode: b8bee...8ac
Gjest Paramount Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Har det akkurat som ts. Tror det er lurt å sette noen grenser, også i fantasien. Selv fantasier kan gå for langt, og selv fantasier kan påvirke virkeligheten din ved å flytte noen grenser. Jeg tror ikke det er riktig å føle skam eller angst av fantasier, men tror du bør legge vekk de som du vet er helt feil, og kose deg med de som er litt over kanten dersom de er spennende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå