AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Del Skrevet 2. april 2018 Jeg kjøpte en 4 år gammel bil i fjor, som ikke var kjørt langt. Etter bare ett par mnd begynte den å "hyle/hvine" bl.a når jeg økte turtallet. Var innom et verksted flere ganger, og to av gangene skiftet de hjullager som de mente var gåen. Lyden/hylingen var der enda, og de skjønte ikke før tredje eller fjerde gang jeg var der at det var viftereima. Fikk skiftet den, og nå når det er gått 7 mnd har lyden begynt å komme igjen! Det skal vel ikke være nødvendig å skifte vifterem så ofte?? Noen som vet hva slik "hvining" kan være? Kanskje vanskelig uten å ha hørt det. Men frister nesten ikke å dra tilbake dit siden de ikke klarte å finne ut av det sist før jeg hadde vært der mange ganger.. Anonymkode: 32bb2...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. april 2018 #2 Del Skrevet 2. april 2018 Kan det være kulda? Kanskje de har gjort en feil da de satte den på? Gå tilbake; de må jo se på dette gratis. Si: "Jeg regner med at dette ikke vil koste meg noe?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Del Skrevet 2. april 2018 Neppe kulde, for her jeg bor var det 6 grader i dag da jeg hørte lyden. Får dra innom, og håpe at de finner ut av det denne gangen da.. Anonymkode: 32bb2...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Del Skrevet 2. april 2018 Hvorfor går du på verksted når bilen er fire år gammel? Da har du jo nybilgarnati inntil 5 år og eller 100 000 km. Det vanlige er da å klage til forhandler av bilen. Om de nå vil ta deg inn, når du ikke har reklamert tidligere og dått andre til å utbedre diverse må du forhøre deg om. Men her har du hamdlet uklokt. Anonymkode: 3999a...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Del Skrevet 2. april 2018 Det er forhandler jeg har vært hos. Men de har vel verksted der og.. Anonymkode: 32bb2...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 2. april 2018 #6 Del Skrevet 2. april 2018 Den kan være for slakk, noe som er usannsynlig på en såpass ny bil. Det kan være hydraulikk pumpa til servo(om den ikke er elektromekanisk). Årsaken til hylinga er noe som ikke henger med som det skulle. Endrer den seg når du står stille og snurrer på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Del Skrevet 2. april 2018 Lyden kommer kun når jeg øker turtallet. Og det er ikke alltid, bare av og til. Anonymkode: 32bb2...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Del Skrevet 2. april 2018 En stund etter at man har satt på ny viftereim kan den bli litt slappere fordi gummien blir mykere med tiden. men det er bare å be verkstedet om å stramme den litt. Anonymkode: d0c96...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå