AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Hadde en diskusjon med ei venninne av meg igår. Hun mener gutter / menn er mer kåte en damer dagen derpå. (Altså etter en fest ) Stemmer dette? Tror det er likt jeg men gutter / menn tør og innrømme det lettere bare 😊 Anonymkode: 9ae9f...57c
Apekatten Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Det er nok individuelt. Jeg er jente og blir veldig kåt dagen derpå, og har vært med gutter som har lite lyst dagen derpå. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Godt å høre damer som er ærlige 👍😊 ekstrem kåt selv dagen derpå jeg men mener det er helt normalt for begge skjønn . Mulig jeg er mer en gjennomsnitt kåt men mange som ikke vil si det også. Forstår det. Anonymkode: 9ae9f...57c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, Apekatten skrev: Det er nok individuelt. Jeg er jente og blir veldig kåt dagen derpå, og har vært med gutter som har lite lyst dagen derpå. Godt å høre damer som er ærlige 👍😊 ekstrem kåt selv dagen derpå jeg men mener det er helt normalt for begge skjønn . Mulig jeg er mer en gjennomsnitt kåt men mange som ikke vil si det også. Forstår det. Anonymkode: 9ae9f...57c
GammelSierraFan Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Det hender at jeg kan føle meg kåt dagen etter en skikkelig rangel, men det er aldri noen garanti, og som Apekatten sier lenger oppe, så er det nok individuelt, både for menn og kvinner.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Her er vi begge ganske kåte dagen derpå, har vi muligheten blir det ofte sex flere ganger den dagen. Anonymkode: 9c572...457 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, GammelSierraFan skrev: Det hender at jeg kan føle meg kåt dagen etter en skikkelig rangel, men det er aldri noen garanti, og som Apekatten sier lenger oppe, så er det nok individuelt, både for menn og kvinner. Ja, er vel forskjell fra pers til pers men innrømmer at der er jeg håpløs. Kan runke hele dagen selv tror jeg hehe . 😂 Anonymkode: 9ae9f...57c
SlemUlv Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 Jeg tror ikke noen kan snakke for et helt kjønn, kun for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er vi begge ganske kåte dagen derpå, har vi muligheten blir det ofte sex flere ganger den dagen. Anonymkode: 9c572...457 Herlig det. Sånn var det med meg og x også. Men nå må jeg nok runke selv 😇 uvant å være singel .... Anonymkode: 9ae9f...57c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 Jeg blir som regel veldig kåt dagen der på. Fruen blir veldig kåt vist hun blir full, og snakker gjerne litt frempå om å få med en ekstra mann og slik dirty talk. Anonymkode: 5c730...d44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå