Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2005 #21 Skrevet 21. februar 2005 Sånn ca. 10 sjokoladepapir og 4 poser potetgull, godteri er ikke det jeg spiser mest av. er ikke det mye? Herlig... da kan jeg si at jeg ikke spiser så mye sjokolade jeg og Ville nok hatt mellom 6 og 12 sjokoladepapir i løpet av en måned. Men ikke noe annet.
Anglofil Skrevet 21. februar 2005 #22 Skrevet 21. februar 2005 er ikke det mye? Herlig... da kan jeg si at jeg ikke spiser så mye sjokolade jeg og Ville nok hatt mellom 6 og 12 sjokoladepapir i løpet av en måned. Men ikke noe annet. Nei jeg synes ikke det er mye, med tanke på at lørdagsgodtet mitt er 1 pose potetgull. Gang det med 4 og man får 4 på en mnd. Så skrev jeg ca. 10 sjokoladepapir, fordi jeg ikke vet sånn nøyaktig, men hvis man sier 8 sjokolader, så er det 2 i uka, kan ikke si det er mye, hvis man f. eks kjøper disse når man er på kino etc. Jeg kjøper sjelden godteri sånn ellers, men jeg liker å kose meg på kino etc, og dermed så tok jeg ca. 10 sjokolader. Ellers vil det kanskje være maks 2. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå