Gå til innhold

Et eksperiment

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du tar absolutt alt godtepapiret... altså alle sjokoladepapir, alle tyggispapir, alle tommer dropsesker, alle potetgullposer..... og samler alt i en skuff i en hel måned.....

Hvor full ville skuffen din bli da?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Spiser lite godteri selv, så det ville nok bare blitt et par poser snacks og 4-5 sjokoladepapir. Men skulle jeg tatt med alt det smådillet som hører med til ungenes godteri ville en nok blitt fort full.

Skrevet

Min ville heller ikke blitt så full, men jeg gjetter på 3-4 skokoladepapirer og kanskje to-tre poser med snacks. Snacks'et spiser jeg nå og da, men bare en liten skål hver gang....

MEN; hadde jeg ikke hatt de 3-4 kiloene på kroppen jeg ikke er så glad i, vill jeg nok ha spist mer :sjarmor:

Gjest Valhalla
Skrevet

Spiser egentlig ikke så mye godteri, men drikker sykt mye cola. Jeg har prøvd å slutte de siste dagene, men jeg er for svak :oops:

Skrevet

Det ville nok blirtt et par sjokoladepapir, og en 5-6 poser med potetgull tenker jeg...

Skrevet

sinsykt mye tror jeg. tørr ikke prøve. tenk du får dårlig samvittighet når du ser alt papiret.

Skrevet

Varierer fra måned til måned. Spiser omtrent en liten pose potetgull og en sjokolade i uken. Og sambo det samme. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Tyggegummi, drops og slikt spiser vi omtrent aldri. Drikker endel brus i helgene, men lightbrus da.

Gjest Madam Felle
Skrevet
sinsykt mye tror jeg. tørr ikke prøve. tenk du får dårlig samvittighet når du ser alt papiret.

Akkurat :ler:

Skrevet

Tror jeg måtte skaffe meg et par skuffer til.

Neida. Men den hadde blitt full ja.

Skrevet

Tja... kanskje det hadde blitt en-to potetgullposer. Og da hadde jeg spist mye. :roll:

Spiser svært sjelden godteri. Det hender vi har potetgull, men en pose varer stort sett ett par uker.

Skrevet

Sånn ca. 10 sjokoladepapir og 4 poser potetgull, godteri er ikke det jeg spiser mest av.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest LoisLane
Skrevet
Tror jeg måtte skaffe meg et par skuffer til.

Skuffer? Et par kommoder, tipper jeg! :wink:

Skrevet

Ca en pose med potetgull og fire poser med sukkerfri snacks. En pose for hver helg.

Gjest Dolphina
Skrevet

Minst 30 sjokoladepapir + et par chipsposer!

Blir som regel en sjokolade om dagen...

Gjest GreenSky
Skrevet
Det ville nok blirtt et par sjokoladepapir, og en 5-6 poser med potetgull tenker jeg...

Her også. :)

Skrevet

Skuffer? Et par kommoder, tipper jeg! :wink:

En stor konteiner rett utenfor vinduet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...