Gjest Nimbi Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Hei! Har lyst å lese noen av Per Fugelli sine bøker men bør de leses kronologisk? Ser f.eks. Journalen og Per Dør ligger ute som e-bok på ark.no Eller bør man lese noen av de andre først?
Gjest Nimbi Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 (endret) I fall noen andre skulle komme hit og lure, så trenger man ikke lese de andre bøkene før man leser Per Dør. Veldig bra bok om mye viktig Endret 7. april 2018 av Nimbi
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 "Denne"? Hvilken da? Jeg tror ikke dette er noe kronologisk. Jeg har lyst til å lese Nokpunktet. Anonymkode: 8f493...043
Gjest Nimbi Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Denne"? Hvilken da? Jeg tror ikke dette er noe kronologisk. Jeg har lyst til å lese Nokpunktet. Anonymkode: 8f493...043 Oi, glemte å skrive hvilken bok jeg endte opp med å lese. Men det ble Per Dør. Har endret svaret ovenfor også.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 2 minutter siden, Nimbi skrev: Oi, glemte å skrive hvilken bok jeg endte opp med å lese. Men det ble Per Dør. Har endret svaret ovenfor også. Ja, den har jeg hatt lyst til å lese og etter din anbefaling skal jeg jammen ta den med meg fra biblioteket når jeg er der om to uker! takk for tips! Anonymkode: 8f493...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå