Gå til innhold

Blitt begrenset i testament til å kun arve1/3 etter forelder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner på skuffelsen og hva F... har jeg gjort galt?! Det er følelsen med at jeg er blitt begrenset av vedkommende. Jeg arver 1 mill og broren min 2 mill. Føles blodig urettferdig:( Hvordan hadde du følt om du var i min situasjon? Noen som har opplevd dette? Blitt nedfor og deppa av dette:(

Anonymkode: 31dd9...c98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pappa ble gjort "arveløs". Han får ikke 1 million engang siden farfar bestemte seg for å gi bort alle verdiene sine før han døde.  Pappa ble det da han skilte seg fra mamma og kom ut av skapet. 

For å si det sånn så var det en fin måte for farfar å splitte familien. 

Anonymkode: 65001...604

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått mere enn broren din mens foreldrene er i live? 

Anonymkode: 63016...2c1

AnonymBruker
Skrevet

Du er bedre stilt enn meg..

Fatteren har satt alt i den nye konas navn slik at jeg ikke får en dritt mens halvsøstera mi blir enearvingen til sin mor..

Bortskjemte halvsøster som har fått i pose og sekk.. Alltid.

Jeg som tok lån for å utdanne meg, har jobbet og slitt hele livet. Jeg må høre min far skryte over halvsøster som er sååå smart som har utdannet seg til noe stort på deres regning.. Det er sårt å se alle godene hun får...

Anonymkode: 523ee...7e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått noe. Broren min fikk 200000 for noen år siden. Jeg har alltid jobbet og aldri klagd eller spørt om å låne noe enda jeg er lavtlønnet. Han derimot har funnet på masse løgner ift økonomien sin og ikke gjort annet enn å klagd på dårlig råd osv selv om d er langt fra tilfelle. Han har påvirket testament gjennom flere år. TS

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bedre stilt enn meg..

Fatteren har satt alt i den nye konas navn slik at jeg ikke får en dritt mens halvsøstera mi blir enearvingen til sin mor..

Bortskjemte halvsøster som har fått i pose og sekk.. Alltid.

Jeg som tok lån for å utdanne meg, har jobbet og slitt hele livet. Jeg må høre min far skryte over halvsøster som er sååå smart som har utdannet seg til noe stort på deres regning.. Det er sårt å se alle godene hun får...

Anonymkode: 523ee...7e9

Huff:( Hadde de barw tenkt på at det vil skape splid i familien. Kommer ikke til å ha mere kontakt med min bror, han har manipulert far til å skrive slik som min bror ville. TS

Skrevet

Tjener du mye bedre enn broren din kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje være glad du arver noe i det hele tatt ?? 

Anonymkode: ba6c3...1dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Nicathv skrev:

Tjener du mye bedre enn broren din kanskje?

Nei, ca 200000 mindre i året:( TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår meg ikke på foreldre som ikke deler likt mellom barna. 

Anonymkode: f76f1...3ed

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...