AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Har lyst å sette på opptak på et program jeg vil se, og jeg er ikke hjemme før i kveld etter at programmet har begynt. Har tilgang på internett og get-appen, og tidligere kunne man sette på "fjernopptak" på boksen hjemme via get-appen, men jeg finner ikke ut av hvordan man gjør det nå på den nye appen? Noen som vet? Takker på forhånd for svar Anonymkode: dcaa4...769
tdm900 Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Du setter på opptak hjemme, fra programguiden til Get. Bruker den selv
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Ja det vet jeg at jeg kan gjøre Men siden jeg ikke er hjemme så får jeg ikke gjort det, og tidligere var det slik at man kunne sett på opptak på boksen hjemme via get-appen om man ikke var hjemme og fysisk kunne gjøre det via boksen. Men nå på den nye get-appen så finner jeg ikke opptaksfunksjonen. Anonymkode: dcaa4...769
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Bruk Get TV-guide app, søk etter program i søkefelt, trykk på programmet og du vil få en opptaksknapp. Anonymkode: bfcf7...98c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Virker som de har fjernet Get TV-guide fra Google Play. Det er den som kan gjøre det. Anonymkode: 34190...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå