Gå til innhold

Tror vi at vi er styggere eller penere enn vi er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes forskningsartikler som støtter begge deler. Hvilken er riktig? :vetikke:

Anonymkode: 572d4...1ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste tror som regel at de er penere enn hva de er.

Anonymkode: 8635f...32c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste tror som regel at de er penere enn hva de er.

Vel, jeg synes at jeg er ikke pen.. så da er jeg sikkert dritstøgg :(

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Forundret.. skrev:

Vel, jeg synes at jeg er ikke pen.. så da er jeg sikkert dritstøgg :(

Jeg tror jeg skrev de fleste....la meg sjekke..............jepp jeg skrev de fleste

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er motsatt for de aller fleste. Man tror man er styggere enn man selv er. Dette er fordi man er så vandt til å se på seg selv, og man er klar over hver og en lille skavank.

Stirrer du lenge nok på et bilde av en annen pen person, så starter den personen å se rar ut også. De fleste ser penere ut "i strarten" når du kjenner de, kontra etter lang tid pga samme greia. (dette er de fleste - er jo såklart de som ikke eier selvinnsikt)

Anonymkode: a0e54...b40

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg skrev de fleste....la meg sjekke..............jepp jeg skrev de fleste

Da har jeg fortsatt en sjangs til å ikke være dritstøgg..

For man tror selvsagt på alt som leses inne på KG :nigo:

Skrevet

Pen er subjektivt

AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig begge veier. Jeg har alltid fått høre at jeg er flott, men blir aldri fornøyd. 

En rekke insta-damer tror de er penere enn hva de er, der de står fulle av sminke og legger ut selfies hver dag

Anonymkode: ddee9...1b5

AnonymBruker
Skrevet

Min oppfattelse er at mange tror de er langt mer attraktive enn de egentlig er. Men det virker også som at mange bruker en standard på seg selv og en annen standard på andre. 

Hvis man ser hva folk GIR - i forhold til hva de sier ...

Alle vet at det er tabu å si at man er pen eller smart. Da er det alltid noen som skal krangle. Hvem gidder det? Ingen! Da er løsningen å tenke at man er stygg, samtidig som at man lurer inn attraktive tankemønstre inn bakveien. I stedet for å la det komme inn hoveddøren. Synes mennesker generelt er ganske falske.

Dessuten er det ganske frekt å prakke på andre at man ikke føler seg pen. Det senker jo nivået utrolig mye. Sitte der og fiske, senke standarden, sette fokus på seg selv. Man forteller de andre indirekte at: dette er bra shit å bruke energi på. GOOD SHIT.

Hvis du spiser en NYDELIG iskrem, og en annen ikke liker iskremen og syter og klager på den ekle isen, er det unødvendig. La den andre nyte iskremen, er du snill.

De beste er de som ikke tenker på det. Det er vel de som klarer å ha roen med seg selv. I luvs them. Får meg til å føle meg som et barn igjen.

Anonymkode: 0130c...f99

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg ser på meg selv slik

Witches.  by Sven Geruschkat ~ the witch from Snow White and my worst nightmare as a little girl

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Catalina Culès skrev:

Jeg ser på meg selv slik

Witches.  by Sven Geruschkat ~ the witch from Snow White and my worst nightmare as a little girl

Heksa fra snehvit?

Anonymkode: 6787e...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...