Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For 3år siden kutta jeg ut en venninne. grunnene er mange, men noe av det var at hun var hissig og ofte sloss ute på byen. Det var sånn jeg endte vennskapet. Fikk nok en gang etter en bytur.

Jeg sa i fra til henne, og fikk bare svar som: fuck you bitch og sånt (vi var 19år da).

Hun har i ettertid plaget meg. Blandt annet har hun sprayet ned vindusruten min med en slags maling og skrevet hore på vinduet.

Hun har også ringt en eks av meg og lagt ut om at jeg var utro (det var løgn).

Sist gang jeg snakket med henne så sa jeg at hun skulle kutte ut ellers kom jeg til å annmelde henne.

Og hun lovte da å ikke gjøre det igjen... Det er nå nesten år siden.

I går ble jeg ringt opp av en jente som sa hun var sambo med min sambo :-?

Fikk ingenting til å stemme, og fant ut i dag at det var henne , altså min eksvenninne som sto bak alt.

Nå lurer jeg, hva skal jeg gjøre?

Jeg blir så sinna på henne at jeg får lyst til å oppføre meg som henne, slå henne altså.

Kommer ikke til å gjøre det, men kan jeg anmelde henne? Hva søren skal jeg gjøre hun er jo klin gal og gir seg ikke... det har gått 3år nå!!! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg :trøste:

har dessvere ingen råd

Gjest Anonymous
Skrevet
Føler med deg  :trøste:  

har dessvere ingen råd

Tusen takk :)

Blir bare så frustrert. jenta er 21 år og har enda ikke vokst opp fra fjortiss stadiet... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

I går ble jeg ringt opp av en jente som sa hun var sambo med min sambo  :-?

Jeg er faktisk litt nysgjerrig på hvilke metoder hun benytter for å få noen til å gjøre noe slikt?? At din venninne er gal, det ser jeg, men at hun klarer å få andre til å gjøre slikt, er meg en gåte.

Skrevet

Anmeld henne. Kankjse hun fatter pointet da.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok. Håper det går å anmelde henne for det da.

Skrevet

Jeg kjenner til den typen jenter...Jeg ville anmeldt henne..Hun får vel en bot da , og kommer sikkert til å slutte da..

Skrevet

Hærregud, hun er jo voksen.. Oppfører seg som en drittunge. Anmeld henne. Dette kan jo ikke fortsette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er jo enkelt. Anmeld henne. Kliner ned vinduet og slikt. Det er bare å anmelde henne med en gang. Gi henne beskjed først om du føler for det.

Skrevet

Det er jo trakasering, det må da være mulig å anmelde det!

Føler med deg. :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Anmeld henne. Det som da vil skje, er at politiet tar en telefon og snakker med henne. (spørs hvor i landet du bor, men slik er det i oslo i alle fall)...

Du burde anmeldt alt da hun sprayet ned vinduet osv, det kan bli vanskelig å bevise hva hun holder på med.

Men om du forklarer saken til politiet, og møter en betjent som forstår din siutasjon, vil de ta en prat med henne, og kanskje hun skjønner alvoret da. Eller det kan bli verre.

Men uansett, så har du ingenting å tape. Man skal ikke la folk herje med en selv, som de vil.

Får håpe hun lærer. Hun høres ikke frisk ut, spør du meg. Men det vet du jo alt om selv, høres det ut for...

Skrevet

Enig med de andre her, anmeld henne.

Og skriv ned så mye detaljer du husker om ting hun har gjort; dato, klokkeslett, hva som skjedde... ta vare på tekstmeldinger og skrive ned det du kan huske fra (telefon)samtaler. Gjør det framover også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...