AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Litt vanskelig å forklare, men jeg har lagt merke til at jenter ofte ser på meg. Men ikke på en "god måte" (men heller ikke en negativ måte). Hvis jeg er f.eks. å trener eller ute på byen, så legger jeg ofte merke til at jenter ser på meg, og blikkene våre møtes. Men ansiktsuttrykkene til jentene er sjelden veldig "positiv". Det er sjelden de smiler eller viser tydelig interesse. Det er mer et slags nøytralt blikk. Jeg er ikke noen modell, så jeg tviler på at de er blendet av mitt utseende. Jeg ser helt grei ut, ganske normalt utseende. Så hva er greia? Anonymkode: 524cb...57c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Hvordan er ditt ansiktsuttrykk når du ser på de da? Husk at mennesker speiler andres ansiktsuttrykk. Om du smiler, er det større sjanse for at de også smiler Anonymkode: e39ca...9c8 4
SunnivaOslo Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Opplever det samme,bare med menn. Får meg stadig til å tro jeg har noe i ansiktet som ikke skal være der eller noe. De ser på meg,men smiler ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Ha ha. Kanskje de tenker: "Er han kjekk eller er han ikke kjekk?" Anonymkode: 74f2f...1ed
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er ditt ansiktsuttrykk når du ser på de da? Husk at mennesker speiler andres ansiktsuttrykk. Om du smiler, er det større sjanse for at de også smiler Anonymkode: e39ca...9c8 TS Jeg fremstår som kanskje litt sur eller alvorlig, selv om jeg ikke er det. Min naturlige ansiktsuttrykk er litt "morskt". Anonymkode: 524cb...57c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Det er nok positivt selv om de ikke smiler. Med mindre du vet det er noe "rart" ved deg som fanger blikket til folk på en negativ måte, men da ville du nok merket at menn tittet på deg på samme måte. Prøv å smil til de neste gang, så ser du reaksjonen du får. Anonymkode: 8a98f...89c 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS Jeg fremstår som kanskje litt sur eller alvorlig, selv om jeg ikke er det. Min naturlige ansiktsuttrykk er litt "morskt". Anonymkode: 524cb...57c Kanskje du kan øve deg på å være mer smilende? Anonymkode: e39ca...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 Da ville jeg prøvd meg på et smil Ellers er det ofte jeg ser på folk og møter blikk, uten at jeg egentlig ser på dem, men mer på omgivelsene f.eks. på bussen. Om det ga noe som helst mening. Anonymkode: 55f09...acf 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok positivt selv om de ikke smiler. Med mindre du vet det er noe "rart" ved deg som fanger blikket til folk på en negativ måte, men da ville du nok merket at menn tittet på deg på samme måte. Prøv å smil til de neste gang, så ser du reaksjonen du får. Anonymkode: 8a98f...89c TS Tror ikke det er noe rart med meg. Har alltid sett på meg selv som ganske normal og gjennomsnittlig. Men, jeg begynner jo å lure når damer ser på meg litt alvorlig haha. Anonymkode: 524cb...57c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #10 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS Tror ikke det er noe rart med meg. Har alltid sett på meg selv som ganske normal og gjennomsnittlig. Men, jeg begynner jo å lure når damer ser på meg litt alvorlig haha. Anonymkode: 524cb...57c Det er nok bare det at de speiler ditt alvorlige ansiktsuttrykk. Prøv å smil til damene, så skal du se at de smiler tilbake Anonymkode: e39ca...9c8 2
Eplekaka Skrevet 2. april 2018 #11 Skrevet 2. april 2018 Det er bare fordi du møter blikket. Smiler du, får du sikkert smil tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #12 Skrevet 2. april 2018 32 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Opplever det samme,bare med menn. Får meg stadig til å tro jeg har noe i ansiktet som ikke skal være der eller noe. De ser på meg,men smiler ikke. Hva om du smiler til de? Anonymkode: e39ca...9c8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #13 Skrevet 2. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er ditt ansiktsuttrykk når du ser på de da? Husk at mennesker speiler andres ansiktsuttrykk. Om du smiler, er det større sjanse for at de også smiler Anonymkode: e39ca...9c8 Ja, det skjønner jeg. Men hvorfor speile hverandres blikk der ute når vi aldri kommer til å se hverandre igjen? Tror du ikke det et blir slitsomt med alle som skal møte blikket? Da blir det som å se på hvert eneste hvitt hus man går forbi, fordi det er viktig å se på alle hvite husene. Det er skikkelig robot-aktig oppførsel. Dessuten går det SÅ TREIGT? Ofte er det litt sånn "hvor mange mikrosekunder skal du egentlig bruke på å sjekke meg ut? du kunne i det minsvte gjort prosessen litt raskere for å få ting til å gå fortere? Halloo, effektivisering? Hallo? Du har gått på skole, eller? Du vet at vi har gått igjennom den industrielle revolusjon, RIGHT? En gang i tiden var det frekt å glo, og du har aldri oppfattet noe av det.. se på deg da, vagger i vei og tvinger andre til å møte blikket ditt, og hvis jeg ikke gidder... da kaster du frem ansiktet ditt for å få et ordentlig blikk..fordi jeg så deg aldri, neeeeiiiidaaaaaaa." Litt som å ta den siste kaken og faktisk tro at man var så smart som tok den siste kaken foran alle andre uten å spørre om det er greit. "hoho me the smartie, the cake eater" Og etterpå lurer man på om de er klar over at de tenker at de er unntaket, mens de er av samme ulla som bare baller seg på. Dere vet de menneskene som går rundt og tror de hjelper, men så er det 2-3 stk bak den personen som må rydde opp... mens hovedpersonen er et strålende smil. De folkene som egentlig hadde hjulpet verden mye mer ved å ikke pålegge andre å validere dem. Og validasjonsprosessen er like spennende som å påpeke for seg selv at svaret bak det mistenkelige mattestykket er 7. hvis vi tenker 3+4. haha. hadde du giddet det? NEI!!!! DET ER KJEDELIG! DET ER JÆVLIG KJEDELIG! Anonymkode: bbb9e...b89
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #14 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor speile hverandres blikk der ute når vi aldri kommer til å se hverandre igjen? Dette å speile hverandres ansiktsuttrykk, er noe vi gjør automatisk. Men om man ønsker kontakt, og vanligvis ser alvorlig ut, kan det være lurt å smile. Det var det jeg mente. Anonymkode: e39ca...9c8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #15 Skrevet 2. april 2018 Tipper at de bare hviler blikket sitt et sted og ikke engang legger merke til at det er en person i veien. Anonymkode: 5d50e...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #16 Skrevet 2. april 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare det at de speiler ditt alvorlige ansiktsuttrykk. Prøv å smil til damene, så skal du se at de smiler tilbake Anonymkode: e39ca...9c8 Jeg vil ikke at noen skal speile meg, jeg vil at de skal være selvstendige ... ikke speile meg. jeg vil se noe nytt. noe friskt. Allerede der er det jo kjedelig, så ... hehe, skal de få et smil som premie? gir du hunden din premie når den har bæsjet på gulvet? Da kommer jo folk bare til å fortsette med å ikke være selvstendig. Eller bedre, det kommer en hund til deg og hunden krever å bo hos deg, etterpå vil hunden bæsje på gulvet ditt. <3 tenkespørsmål <3 Hva ville du gjort da? 1. bæsjet i sympati (for å speile hundens oppførsel og validere den slik at den ikke føler skam) 2. stekt bæsjen til middag for å hylle den (det er jo en presang, må vite) 3. tenkt at alle gjør feil og fått vekk bæsjen og tenkt, okay vi prøver igjen 4. tenker at du er så bra at bæsjen kan få ligge der i flere uker, bare fordi du er så interessert i naturens prosesser og du nekter å la deg forblinde av alle de fantastiske quick fixene som gjør deg enda mer overfladisk (som gjør at du slipper å se ut som et troll selv om du er et troll på ekte, men på facebook ser du ikke ut som et troll da, for du er smart, ikke sant?:D) 5. la hunden få bli kjent med bæsjen sin, for å bli kjent med sin egen kropp og hva som skjer når det plutselig havner noe på gulvet (hunden skjønner ingenting, stakkars) 6. du tenner et lys ved siden av bæsjen for å markere noe stort. at bæsjen har kommet og du feirer at hunden allerede er chillax nok til å slappe av såpass mye. "vi 2 kommer til å bli gode venner", er noe du kunne sagt etter en slik hendelse. "vi fungerer likt! jeg bæsjer og du bæsjer. vi ligner mer enn du tror, kjære hundevenn, og hvis jeg skal driste meg litt her og være litt uhyre frekk, så tror jeg også at vi deler DNA min kjære hund!!" 7. du blir superlykkelig og lurer på hvorfor det skjer så mye bra i livet ditt, et livstegn, et ekte livstegn. en bæsj er et resultat av en kropp som fungerer. dvs min hund er frisk!!! *feire* (lever jo i verdens rikeste land så jeg må jo feire, din idiot) 8. du tar bilde og legger ut på facebook. for å krydre både din egen og andres tilværelse. fordi at folk er liksom worth it, ikke sant? Anonymkode: bbb9e...b89
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #17 Skrevet 2. april 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan er ditt ansiktsuttrykk når du ser på de da? Husk at mennesker speiler andres ansiktsuttrykk.Feil. Anonymkode: e39ca...9c8 Men jepp. Vil heller være den som smiler, enn den som ikke smiler tilbake. Anonymkode: 60646...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå