AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Jeg har savnet å se bevegelsene på børskursene noe enormt og gleeder meg til i morgen Anonymkode: a31d1...342
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Alt til sin tid, for min del. Selvfølgelig fantastisk å nyte late morgener, familien, sol, god mat og lange skiturer. Men det hadde ikke betydd like mye om vi ikke også hadde hverdag. Så jeg gleder meg til jobben min, elsker virkelig det jeg holder på med. Gleder meg til rutinen, får alltid et lite kick etter en ferie til en mer strukturert hverdag med matplaner og gjøremål. Også gleder jeg meg selvfølgelig til å møte kollegaer igjen. Anonymkode: c3a92...292 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Gruer meg til jobb i morgen. Hater den drittjobben. Men, på den positive siden så går t-banen som vanlig i morgen igjen. Og mine tv-program vil gå som vanlig, Home & Away, Gift ved første blikk osv. Er forresten1 kollega jeg gleder meg til å se, som gjør at det blir litt humor på jobb også. Anonymkode: 5634a...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 En dag nærmere vår og sommer. Anonymkode: 2b5ae...04d 1
MarianneE Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Det har vært litt før mye brus og snop i påska og litt for lite trening. Akkurat der skal det bli deilig å komme tilbake til normalen 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Gruer meg til jobb i morgen. Hater den drittjobben. Men, på den positive siden så går t-banen som vanlig i morgen igjen. Og mine tv-program vil gå som vanlig, Home & Away, Gift ved første blikk osv. Er forresten1 kollega jeg gleder meg til å se, som gjør at det blir litt humor på jobb også. Anonymkode: 5634a...fc0 Home&Away har gått som normalt i hele påsken btw. ———————— Jeg gleder meg til at butikkene åpner og til å se mennesker i gatene igjen. Jeg gleder meg også til å komme tilbake til jobb igjen og til helgen. :-) Anonymkode: cb68b...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå