AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Altså, jeg fløy Turkish airlines for en stund siden og da registrerte jeg mitt EB nr i bookingen, og fikk poeng også. Men jeg hadde tur/retur så EB nr var allerede registrert da jeg dro tilbake og. Saken er den at da jeg dro dit så var poengene på plass samme kvelden som jeg landet, mens for turen hjem igjen var er det ingenting. Keg har prøvd å etterregistrere hos SAS før, for de har en side der du skal kunne etterregistrere flight hos partnere. Jeg ringte sas da dette ikke virket, og de sa jeg måtte kontakte selskapet som jeg hadde føydd med. Men hvorfor i helvete har da SAS en side der du kan registrere partner fly??? De har jo et skjema der du skrover selskap, bilettnr, dato og alt. Men som vanlig, skal ett eller annet være vanskelig, og når du ringer for hjelp er alt de kan si "da lå du kontakte selskapet". Noen som vet hvor ellers jeg kan etterregisrere, eller er det bare at de er treige? Eurobonus probgrammet er forresten bare håpløst egentlig:) Anonymkode: d6393...c4d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Det store spørsmålet her er jo følgende: Hvilket selskap bestilte du gjennom? SAS eller Turkish... Var det gjennom SAS sin hjemmeside så skal de sørge for poeng, bestilte du derimot på Turkish så er det dem du skal kontakte. Selv om begge et Star Alliance partnere så er det selskapet du bestilte hos som står for poeng. Anonymkode: 490ee...a8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå