Gjest uri Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Begge søstrene mine er gravide, og jeg kunne tenkt meg å kjøpt noe spesielt til de føder.. Jeg kom på smokk med navn på kanskje, men finner ingen sider på netter. Har noen en link?? Og kanskje andre tips?
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 Til min søster ville jeg ha kjøpt noe helt annet enn en smokk..... Hvis du liker ting med navn på finnes det fex bamser med brodert navn og fødselsdato på. Forresten ville jeg kjøpt noe litt mer "holdbart" som fex et gravert armbånd eller noe.
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 Hei Hvis det ikke absolutt må være noe som varer evig ville jeg enten gitt dem et gavekort på noen deilige behandlinger (fotpleie, ansiktspleie etc), det kan jeg tenke meg vil føles som himmelriket etter å ha gått gravid og kanskje vært ganske sliten. Til en god veninne av meg ga vi en stor eske fra Kristines Franske Fristelser på majorstua. Det vakte masse oppsikt på avdelingen på sykehuset, og hun var veldig happy tingeling
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #4 Skrevet 19. februar 2005 Når trådstarter foreslår smokk tipper jeg det er gave til babyen hun tenker på.......... Ellers et veldig godt forslag
ashera Skrevet 19. februar 2005 #5 Skrevet 19. februar 2005 TIl mødrene: GAvekort på egenpleie er veldig bra. Andre forslag: Hva med hver sin topp fra boobdesign? Fine plagg for den som ammer? Til babyen: Hva med hver sin lille scrapbook med tema. Hva skjedde i Norge og verden den dagen du ble født? Fint å ha ved senere merkedager som konfirmasjon, bryllup osv.
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #6 Skrevet 19. februar 2005 Eller rett og slett en kurv med en flaske champagne, to glass, lysestake og lys. Dekorer kurven med blomster (oppsats).
Gjest uri Skrevet 19. februar 2005 #7 Skrevet 19. februar 2005 Til min søster ville jeg ha kjøpt noe helt annet enn en smokk..... Men det var jo bare en liten del av gaven da.. Vi pleier å kjøpe for rundtom 3-400 kr når en liten kommer til... Ellers takk for svar, menge bra forslag.
Gjest uri Skrevet 19. februar 2005 #8 Skrevet 19. februar 2005 Hei Hvis det ikke absolutt må være noe som varer evig ville jeg enten gitt dem et gavekort på noen deilige behandlinger (fotpleie, ansiktspleie etc), det kan jeg tenke meg vil føles som himmelriket etter å ha gått gravid og kanskje vært ganske sliten. Til en god veninne av meg ga vi en stor eske fra Kristines Franske Fristelser på majorstua. Det vakte masse oppsikt på avdelingen på sykehuset, og hun var veldig happy tingeling Et godt forslag, men jeg tenkte mer på noe til babyene. Men siden begge søstrene mine har bursdag rett etter de har født, kan jeg bruke det som bursdagsgave. Kjempe godt forslag :-)
glaciera Skrevet 19. februar 2005 #9 Skrevet 19. februar 2005 Til nære venninner gir jeg egenhendig strikket babytøy i ekstra fin garnkvalitet. Det blir satt pris på, særlig fordi jeg er den eneste i gjengen som kan strikke... Ved første babyvisning pleier jeg å ta med en sats nybakte småkaker til mamman og pappan.
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #10 Skrevet 19. februar 2005 kjøp beltespenner med navnet på barna på... www.beltespenner.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå