Gå til innhold

journalister leser kvinneguiden?

waco

Anbefalte innlegg

Man skulle tro journalister er svært gode lesere av kvinneguiden. Ihvertfall tror jeg det. Det kan virke som jeg får et ubegrensing av bekreftelser hver eneste gang jeg leser dagspressen. Denne skribenten må ha lest Waco tenker jeg.

Jenter bytter sex mot gaver er dagens store forside i Dagbladet.

Har ikke jeg prøvd å forklare dere jenter det i lang tid?

At det er damer som beriker seg på menns nød, det er slik det hele henger sammen. Jeg har selv møtt på sleipe småjenter som lyver på alderen, små usikkelige krek av noen lurendreiere som har prøvd å loppe meg for gaver og ting.

Men heldigvis er jeg en mann som er svært bevisst på denne kvinnenaturen, og bytte sex for å oppnå fordeler, enten det er biltur eller en kinobilett.

At damer tjener kontantkort og tierpakninger skyldes kun gutters trang til å lære damer å tjene penger på kroppen sin.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg er faktisk journalist og leser kvinneguiden ofte, men jeg har foreløpig ikke hentet inspirasjon fra deg, Waco. Men så jobber jeg ikke i Dagbladet eller VG heller da. Heldigvis finnes det også viktige ting å skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel så du er skribent i byggfaget eller noe sånt da?

Waco

Som helst ser at folk kommenterer uenigheter i teksten istedetfor å personsjikanere som enkelte finner mye morsommere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At damer bytter sex mot gaver er vel ingen nyhet...Dette er det samme som verdens eldste yrke..Om de får 300 kr. i kontant eller 300 kr i kontantkort - etter et nummer...hva er forskjellen? Men prostitusjon kjære Waco + andre...er det IKKE bare damer som benytter seg av. Det finnes også menn som gjør det samme. Kanskje ikke fullt så mange men dog.

Men på en annen side: Har du aldri spandert drinker/øl hva det måtte være på en dame på by'n for så å ta henne med hjem for litt sengehygge...er det å kjøpe damer for sex?

At damer tjener kontantkort og tierpakninger skyldes kun gutters trang til å lære damer å tjene penger på kroppen sin.

Ja selvfølgelig...det er grunnen. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de leser KG, men det er noe jeg ikke forstår ved argumentasjonen din - den henger ikke sammen....

Hvis gutta vil lære damene å tjene penger på kroppen sin er de vel ikke akkurat i nød, eller????

For hvis gutta var i nød, ville de vel ikke bruke krefter på å lære damene noe som helst, men ta til takke med det som bød seg.....

Eller?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er også journalist, jobber i dagspresse, er jevnlig inne på Kvinneguiden, men har enda ikke hentet et tips herfra.

Det er kanskje derfor jeg ikke jobber i VG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...