Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som bor et stykke bort så vi snakker mest over nettet. Hun ber meg om råd ofte som regel klarer jeg å hjelpe men dette her er jeg blank .

Hun er heldig  fått 100% fast jobb med en del krav. Hun er flink og jobber hardt . Blir en del helligdag jobbing men det ligger i jobben. Men venner hun har klager på at hun ikke prioriteter dem .

Men hun prøver jobber så drar hun rett bort til dem . Får noen timer søvn før jobb . Hun svarer ikke så mye på sms og sånt . Hun er redd for å miste venner .resten jobber som tingevikarer  og studerer.  

Hun føler hun må velge mellom en trygg jobb som gjør at hun får tatt lappen. Spart til flott reise og kjøpt seg alt hun trenger til leiligheten sin.  Eller få være sosial med venner.  Hun må alltid dra til dem. De drar aldri til henne. Hva slags råd skal jeg gi.

Må sies at jeg synes jobben er viktig for det gjør framtiden trygg.

Anonymkode: a88af...b74

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobben!

Anonymkode: 99c16...c98

• Liker 2
Skrevet

Åpenbart jobben! Vennene hennes kommer også i den situasjonen snart går jeg ut fra...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun må selvsagt prioritere jobben. Venninnene kommer til å forstå det når de blir eldre. Kanskje hun kan bli flinkere til å sende snap/meldinger, så føler de at hun gjerne vil holde kontakt med dem

Anonymkode: e7e35...a40

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...