Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om piratbukser kommer på moten til sommeren???

*håpe*

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Det virker jo slik hvis man ser i kleskatalogene.. Men det er kanskje ikke like mye av dem som i fjor?

Pam

Skrevet

Hmm....følte det var lite i fjor jeg :-?

Får dra på leting i butikkene når sommermoten kommer :)

Skrevet
Det virker jo slik hvis man ser i kleskatalogene.. Men det er kanskje ikke like mye av dem som i fjor?

Pam

Var piratbukser populært i fjor??

Ja, det har gått meg hus forbi. Ikke mange som kler dem synes nå jeg...

Gjest Daniella_
Skrevet

Ja, det var vel litt av disse buksene i fjor. Jeg gikk i allefall i det. Håper også det er i år.

Skrevet
Ja, det var vel litt av disse buksene i fjor. Jeg gikk i allefall i det. Håper også det er i år.

Du kan vel gå med dine fra ifjor, om du liker dem, uavhengig om det blir "in" i år eller ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet

Man kan sikkert gå med mye rart som ikke er "in" i år. Moder`n har mye snodig i skapet fra 60-tallet f.eks.

Er det så veldig galt at folk ønsker å holde seg oppdatert på hva som er trendene eller, Xavia???

Skrevet
Er det så veldig galt at folk ønsker å holde seg oppdatert på hva som er trendene eller, Xavia???

Nei, og har jeg sagt noe sted at det er galt å holde seg oppdatert på klesfronten?? :roll:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Du kan vel gå med dine fra ifjor, om du liker dem, uavhengig om det blir "in" i år eller ikke?

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, og har jeg sagt noe sted at det er galt å holde seg oppdatert på klesfronten?? :roll:

Jeg tror sikkert at trådstarter er kapabel til å gå med piratbuksene sine, også selv om det ikke hadde vært "in" i år. Poenget hennes var nettopp å finne ut OM det var in i år eller ikke. :roll::roll:

Gjest Daniella_
Skrevet

Ja, selvfølgelig kan jeg det.

Har jeg sagt noe annet? :o

Skrevet

Grunnen til at jeg lurer på om det er "in" er fordi jeg ikke har piratbukser,...bare lurte på om jeg kan kjøpe på butikken eller om jeg må frem med symaskinen ;)

Piratbukser blir det uansett på meg til sommeren uavhengig av moten ;)

Skrevet

Elsker piratbukser, brukte i fjor, i år og til neste år... ;)

Liker ikke meg i shorts, og langbukser er litt hett om sommeren. Derfor blir det skjørt eller pirater på meg.

Bruker det forresten hele året, men om når det er kaldt, bruker jeg selvsagt støvletter.

Håper det er in i år, så er jeg i hvert fall litt trendy ;)

Skrevet

Har lest et sted at i år skal piratbuksene være vide nederst i leggene.. Om du følger motene da :wink:

Skrevet

Jeg har sett masse piratbukser i jeans i butikkene, så jeg tror det blir sommerens "must".

Ganske mange fine modeller også!

Skrevet

Hva mener dere med piratbukser da? Piratbukser og clamdiggers (er det rett navn, mon tro?) er forskjellige ting, men folk bruker gjerne disse begrepene om hverandre.

Skrevet

Var piratbukser populært i fjor??

Ja, det har gått meg hus forbi. Ikke mange som kler dem synes nå jeg...

Jeg kler dem ikke, forkort.... bruker dem heller ikke. Men skulle ønske jeg kledde dem.

Skrevet
Hva mener dere med piratbukser da? Piratbukser og clamdiggers (er det rett navn' date=' mon tro?) er forskjellige ting, men folk bruker gjerne disse begrepene om hverandre.[/quote']

Piratbukser, clamdiggers, capri noen som kan forklare forskjellen egentlig? :roll:

Skrevet

Sånn tror jeg det er, men opplys meg gjerne dersom jeg tar feil:

Clamdiggers/capribukser er litt vide, gjerne med snøring nede, og finnes i alle mulige stoffer. Dette er vel de buksene som har vært veldig moderne de siste årene.

Piratbukser er ganske ettersittende, slutter rett under kneet og har gjerne en liten splitt i siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...