AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 i tredveårene en FF? Jeg synes det er frytktelig vanskelig, 90% av damene jeg kommer i kontakt med er ute etter noe seriøst. Og de jentene som er ute etter noe uforpliktende finner meg ikke interessant. Damer 25 år+ hva ser dere etter i en FF ? Anonymkode: 58a43...37d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 En FF er noe en kvinne som regel ender opp med hos en mann som ikke finner henne god nok for forhold. Dvs. en mann langt utenfor hennes liga. Anonymkode: f3efc...975 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Jeg er singel kvinne på 40 år, helt middels utsende og overvektig. Blir hele tiden kontaktet av svært kjekke menn, som ønsker sex. Men da det kommer til å finne meg en kjæreste, må jeg under min egen liga, ser det ut som. Og har flere kompiser, som ikke er spesielt kjekke, ikke høyere utdannelse osv, og de finner kjærester enklere enn meg. Og får seg flotte damer. Anonymkode: 45d8f...4e0 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er singel kvinne på 40 år, helt middels utsende og overvektig. Blir hele tiden kontaktet av svært kjekke menn, som ønsker sex. Men da det kommer til å finne meg en kjæreste, må jeg under min egen liga, ser det ut som. Og har flere kompiser, som ikke er spesielt kjekke, ikke høyere utdannelse osv, og de finner kjærester enklere enn meg. Og får seg flotte damer. Anonymkode: 45d8f...4e0 Hva er det for slags svar på TS spørsmål? Greit, du er feit. Så slank deg da vel! Så får du forhold. Men hva har det å gjøre med TS spørsmål? Anonymkode: cfc2e...f60 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det for slags svar på TS spørsmål? Greit, du er feit. Så slank deg da vel! Så får du forhold. Men hva har det å gjøre med TS spørsmål? Anonymkode: cfc2e...f60 Det er relevant for spørsmålet fordi det illustrerer at menn har lavere standarder for hvem de har sex med og høyere for forhold, mens kvinner har det omvendt. Du forsto ikke koblingen, og i tillegg valgte du å være frekk. Ergo så skaper du støy og sprer kvalme i debatten. Anonymkode: fbbb8...92b 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er relevant for spørsmålet fordi det illustrerer at menn har lavere standarder for hvem de har sex med og høyere for forhold, mens kvinner har det omvendt. Du forsto ikke koblingen, og i tillegg valgte du å være frekk. Ergo så skaper du støy og sprer kvalme i debatten. Anonymkode: fbbb8...92b Nei, det viser hennes preferanser. Det heter anekdote. Det sier ingenting om hva TS har for standard. Det er en skivebom. Likeså er din påstand om at andre er kvalme, når du selv er den som er kvalm. Anonymkode: cfc2e...f60
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Med mindre du har six pack er sjansen for en FF veldig liten, kvinner vil ofte ha forhold men om du ser bra nok ut så kan de finne på å ofre noe langvarig. Anonymkode: 766b2...df9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er relevant for spørsmålet fordi det illustrerer at menn har lavere standarder for hvem de har sex med og høyere for forhold, mens kvinner har det omvendt. Du forsto ikke koblingen, og i tillegg valgte du å være frekk. Ergo så skaper du støy og sprer kvalme i debatten. Anonymkode: fbbb8...92b Spot on! 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, det viser hennes preferanser. Det heter anekdote. Det sier ingenting om hva TS har for standard. Det er en skivebom. Likeså er din påstand om at andre er kvalme, når du selv er den som er kvalm. Anonymkode: cfc2e...f60 Anekdote du liksom. Det er en historie om en kjent person eller begivenhet, som ofte fremstiller et poeng eller karakteristisk trekk ved person/begivenhet. Ofte er den også morsom. Du har nå vist at du ikke forstår verken innleggene i debatten eller hva anekdote betyr. Noen ganger skulle jeg ønske det var IQ sperre for å delta i debattene her. Anonymkode: 04c85...bf6 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: i tredveårene en FF? Jeg synes det er frytktelig vanskelig, 90% av damene jeg kommer i kontakt med er ute etter noe seriøst. Og de jentene som er ute etter noe uforpliktende finner meg ikke interessant. Damer 25 år+ hva ser dere etter i en FF ? Anonymkode: 58a43...37d Har testet noe med en Tinderprofil som er rimelig anti av alle de gode rådene her. Ingen ansiktsbilder, to kroppsbilder, og en profiltekst som ikke levner mye tvil om hva som søkes. Uten at teksten er ufin. Er ingen kroppsbygger, men sprek og normalt slank. Er godt oppe i 40årene, og holder meg sånn sett bra vil jeg tro. Mengden matcher var litt overraskende. Nå søket jeg mer noen å kose meg over tid, ikke en haug med ONS så det ble litt utfordrende. Noen av profilene som matchet meg var selv anonyme, andre var det ikke. Flest treff fra gifte kvinner som var ute etter ren side-action. En del treff fra ensomme kvinner som savnet litt action. Normale kvinner alt sammen. En del utvekslet jeg til slutt bilder med ansiktet på også, og krevde alltid det andre veien også (for de anonyme profilene). Men jeg tror nøkkelen til kontakt med disse (og slike) kvinner er kommunikasjon. Jeg tror en veldig liten andel ønsker ONS uten å bli kjent, de ønsker en varig kontakt og en slags relasjon, men uten at man søker kjærlighet. Det stemmer forøvrig med hva jeg er ute etter når jeg har testet denne type profil. Men kommunikasjonen.. Som regel har jeg blitt godt kjent med disse kvinnen før fullstendige bilder endelig utveksles, og jeg tror bildene da burde være relativt skumle for å stoppe prosessen. Så det beste tipset jeg kan gi er at selv om du søker en FF, så bør du nok fortsatt behandle kvinnene med respekt og forsøke å bygge en relasjon. At de ikke søker kjærlighet betyr ikke at du kan leke steinaldermann. Og nøkkelen er da god kommunikasjon, ærlighet, vær interessert og interessant. Anonymkode: 0772a...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå