Gjest gjest 0 Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har skikkelig skodilla! Og det eneste som hindrer meg fra å ha flere hundre par sko er økonomien... Hvor mange par sko har du? Og hvor mange av dem bruker du? Jeg har ca 50 par (skal telle gjennom nestehelg for da flytter jeg og kan rydde opp i eskene mine). Jeg bruker vel rundt halvparten av disse i løpet av året. Men varierer mest mellom 5 ulike om vinteren og 5 ulike om sommeren. Men jeg føler at jeg har altfor lite sko å velge i :oops: Pam
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Aner ikke, men det er mange.. Må fjerne vinterskoene om sommeren og omvendt for å ha plass i skapet/hyllene i gangen. Vil tippe jeg har rundt 50 par. Elsker sko jeg også! Nå gleder jeg meg villt til å kunne trippe rundt i lekre småsko, må bare bli vår/sommer snart!
Ephemera Skrevet 19. februar 2005 #5 Skrevet 19. februar 2005 Maaange, men aner ikke hvor mange... Har de litt her og der Jeg har spesielt dilla på støvletter og sandaler. Storgleder meg til det blir sommer og jeg kan trippe rundt i sandaler igjen.. ah... (Å, som jeg gleder meg til våren og sommeren!!)
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #6 Skrevet 19. februar 2005 Tjuefem par omtrent. Men det er inkludert alt fra militærstøvler til bunadsko... :-) Gleder meg til den nye camper-kolleksjonen kommer i begynnelsen av mars!
Gjest Seleena Skrevet 19. februar 2005 #7 Skrevet 19. februar 2005 Eg er som ein mann, og bruker kun to par sko fortida+ eit par litt finare. (Reknar ikkje med skisko, bunadsko, joggesko,fjellsko osv...men kun fritidssko!) Men det er pga økonomien
nat26 Skrevet 19. februar 2005 #8 Skrevet 19. februar 2005 Telte 28 par,gidder ikke å gå opp på loftet for å sjekke hvpr mange som ligger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå