Gå til innhold

Hvor mange par med sko har du?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har skikkelig skodilla! Og det eneste som hindrer meg fra å ha flere hundre par sko er økonomien... :wink:

Hvor mange par sko har du? Og hvor mange av dem bruker du?

Jeg har ca 50 par (skal telle gjennom nestehelg for da flytter jeg og kan rydde opp i eskene mine). Jeg bruker vel rundt halvparten av disse i løpet av året. Men varierer mest mellom 5 ulike om vinteren og 5 ulike om sommeren. Men jeg føler at jeg har altfor lite sko å velge i :oops:

Pam

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Aner ikke, men det er mange.. Må fjerne vinterskoene om sommeren og omvendt for å ha plass i skapet/hyllene i gangen. Vil tippe jeg har rundt 50 par.

Elsker sko jeg også! Nå gleder jeg meg villt til å kunne trippe rundt i lekre småsko, må bare bli vår/sommer snart!

Skrevet

Maaange, men aner ikke hvor mange... Har de litt her og der :)

Jeg har spesielt dilla på støvletter og sandaler. Storgleder meg til det blir sommer og jeg kan trippe rundt i sandaler igjen.. ah... :P

(Å, som jeg gleder meg til våren og sommeren!!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tjuefem par omtrent. Men det er inkludert alt fra militærstøvler til bunadsko... :-)

Gleder meg til den nye camper-kolleksjonen kommer i begynnelsen av mars! :hoppe:

Gjest Seleena
Skrevet

Eg er som ein mann, og bruker kun to par sko fortida+ eit par litt finare.

(Reknar ikkje med skisko, bunadsko, joggesko,fjellsko osv...men kun fritidssko!)

Men det er pga økonomien ;)

Skrevet

Telte 28 par,gidder ikke å gå opp på loftet for å sjekke hvpr mange som ligger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...