AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Hei. Dere kommer sikkert til å si at jeg troller men dette er sant. Jeg er utrolig fasinert av sæd. Det gjør meg kåt å se menn komme og enda mer om de kommer på meg eller i meg. Når en mann kommer i munnen min så svelger jeg gjerne. Det er ikke alltid det smaker så veldig godt men det gir meg uansett glede. Jeg har snakket med flere venninner og de synes det virker rart. Selv om jeg ikke har fortalt alt. Er jeg virkelig alene om dette? Anonymkode: 65108...20c 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Hmm da skulle du sugd meg. Spruter veldig mye om jeg blir sugd. Om du liker masse sæd så hadde du fått masse ja 😊 hmm nå ble jeg litt kåt her altså. Anonymkode: 60594...283 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Hmm kuken ble stor nå ja hehe. Jaja ærlig hvertfall 😊 Anonymkode: 60594...283 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Kjæresten min (jeg er mann) er faktisk litt sånn hun også. Utrolig fascinert, virker det som. Hun er mer interessert i å svelge det, eller få det i ansiktet, enn jeg er i at hun skal det. Det byr meg på ingen måte imot, men det gjør ikke noe særlig for meg heller. For henne er det fascinerende og moro. Mer enn jeg er vant til fra tidligere partnere, for å si det sånn. Jeg vet ikke om det kun er seksuelt tennende eller om det er mest spennende/rart/interessant fordi det er det det er. Jeg tror det er begge deler. For meg som mann er det jo ikke akkurat så spennende, men da tror jeg i hvert fall ikke du (trådstarter) er helt alene. Anonymkode: d2fe0...e56 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Jenter er forskjellige, utrolig nok. Det fins de som hater det, og de som elsker det. Og midt i mellom. Anonymkode: 605a7...d3f 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Men de som er definitivt mest fasinert av sæd er menn. Så oddsen er svært stor for at denne tråden består av menn som kåter opp menn ved å late at de er kvinner. Noe å tenke på når man sitter der med en halvkram. Anonymkode: 1c684...22d 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Jeg er ingen mann, men jeg synes likevel at sæd er fascinerende og spennende. Fordi det er annerledes fra meg og fordi det er noe som er med på å skape nytt liv. Har ikke opplevd sex og sæd i virkeligheten men jeg tror nok at jeg ville kommet til å elsket sæden til mannen jeg var glad i fordi det er en del av ham. Og fordi det er noe som vi ville dele sammen i et intimt forhold. Så for meg er sæd ikke ekkelt når man elsker noen. Det er en del av samlivet. Anonymkode: ff86f...9d6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Dere kommer sikkert til å si at jeg troller men dette er sant. Jeg er utrolig fasinert av sæd. Det gjør meg kåt å se menn komme og enda mer om de kommer på meg eller i meg. Når en mann kommer i munnen min så svelger jeg gjerne. Det er ikke alltid det smaker så veldig godt men det gir meg uansett glede. Jeg har snakket med flere venninner og de synes det virker rart. Selv om jeg ikke har fortalt alt. Er jeg virkelig alene om dette? Anonymkode: 65108...20c Nei du er ikke alene om det. Jeg har det sånn også. Sæd gjør meg rett og slett kåt. Anonymkode: 65108...20c 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Dere kommer sikkert til å si at jeg troller men dette er sant. Jeg er utrolig fasinert av sæd. Det gjør meg kåt å se menn komme og enda mer om de kommer på meg eller i meg. Når en mann kommer i munnen min så svelger jeg gjerne. Det er ikke alltid det smaker så veldig godt men det gir meg uansett glede. Jeg har snakket med flere venninner og de synes det virker rart. Selv om jeg ikke har fortalt alt. Er jeg virkelig alene om dette? Anonymkode: 65108...20c 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei du er ikke alene om det. Jeg har det sånn også. Sæd gjør meg rett og slett kåt. Anonymkode: 65108...20c Anonymkode: 9cdb7...89c 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #10 Skrevet 2. april 2018 Utrolig fasinerenes at det er varmt når det kommer ut overraskelse når det oppleves. Anonymkode: ff056...900 1
GammelSierraFan Skrevet 2. april 2018 #11 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9cdb7...89c Busted! xD 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #12 Skrevet 2. april 2018 5 minutter siden, GammelSierraFan said: Busted! xD Hva? Det er virkelig ikke jeg som har laget denne tråden. Jeg ser at koden er lik men det er ikke jeg som har opprettet den. Anonymkode: 65108...20c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #13 Skrevet 2. april 2018 Du er nok ikke alene om det. Men min erfaring er at kvinner ikke er så veldig begeistret, men menn derimot er direkte stolte av sæden sin. Merkelige greier. Anonymkode: f560d...fe1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #14 Skrevet 2. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva? Det er virkelig ikke jeg som har laget denne tråden. Jeg ser at koden er lik men det er ikke jeg som har opprettet den. Anonymkode: 65108...20c Da vill du fått en annen kode nederst. Anonymkode: 67b31...6b1 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #15 Skrevet 2. april 2018 Jeg er for øvrig ikke fascinert av sæden, men av penis i seg selv og elsker å leke med og suge den. Kan holde på i timesvis om jeg fikk lov. Gøy! Anonymkode: 67b31...6b1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #16 Skrevet 2. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men de som er definitivt mest fasinert av sæd er menn. Så oddsen er svært stor for at denne tråden består av menn som kåter opp menn ved å late at de er kvinner. Noe å tenke på når man sitter der med en halvkram. Anonymkode: 1c684...22d Jeg var nå åpen om at jeg er mann, og det om kjæresten min var faktisk sant. Men jeg synes det er like patetisk, og like gøy, som dere andre nå som AB-kodene avslørte det hele. Pluss at de første to svarene her, fra samme fyr, var... spesielle. Anonymkode: d2fe0...e56 4
Hr. Aktiv Skrevet 2. april 2018 #17 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er for øvrig ikke fascinert av sæden, men av penis i seg selv og elsker å leke med og suge den. Kan holde på i timesvis om jeg fikk lov. Gøy! Anonymkode: 67b31...6b1 Finnes det menn som ikke gir deg lov til det da?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #18 Skrevet 2. april 2018 Jaja, smaken er som baken. Delt i to ! Jeg syntes sæd er noe av det ekleste ved mannekroppen Anonymkode: d01a6...76b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #19 Skrevet 2. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei du er ikke alene om det. Jeg har det sånn også. Sæd gjør meg rett og slett kåt. Anonymkode: 65108...20c Deilig når damer liker sæd. Spesielt digg og tenke på for meg som spruter mye. Tror mange liker det men liker ikke å si det 😊 Anonymkode: 60594...283
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #20 Skrevet 2. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Men de som er definitivt mest fasinert av sæd er menn. Så oddsen er svært stor for at denne tråden består av menn som kåter opp menn ved å late at de er kvinner. Noe å tenke på når man sitter der med en halvkram. Anonymkode: 1c684...22d Deilig for oss menn som liker menn, da! Så jeg er jo åpenbart enig med ts. Sæd er fascinerende. Altså, den skaper selve livet. Hvordan kan det ikke være fascinerende at det finnes hundretalls av millioner potensielle menneskeliv i en liten dråpe? På det seksuelle plan er det jo det det som er høydepunktet for mannen; det synlige beviset på mannens orgasme. Kvinner har ikke det helt på samme måte. Som mann er det å gå uten et runk på 7-10 dager, uutholdelig. Iallefall for meg. Da sprenger det så på, at hvis jeg bestemmer meg for å runke så skal det bare et stryk til på hodet før det bare skyter løs. Sæden er til for å pumpes ut. Jeg gjør det bare med friske menn, men det fins ikke noe mer seksuelt opphissende enn to menn som svelger hverandres sæd Anonymkode: 605a7...d3f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå