AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Typ grinefilmer? Eller koselige? Anonymkode: 8efb0...bd7
Olava Skrevet 1. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typ grinefilmer? Eller koselige? Anonymkode: 8efb0...bd7 Ja takk begge deler, vil jeg si. Har du noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Olava skrev: Ja takk begge deler, vil jeg si. Har du noen forslag? Har de ikke i hodet, skal en kjapp tur inn på Netflix å se pp lista mi sp skal jeg komme tilbake Anonymkode: 8efb0...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 P.s i love you The boy in the striped pajamas (skikkelig grinefilm) A sunday horse The bodyguard Forrest gump (alltid en klassiker) Hachiko (Finn frem lommetørklene, jeg har bare klart å se den en gang) Anonymkode: 8efb0...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 The boy in the striped pyjamas, Hachiku Parfymen er bra, kanskje mer innenfor thriller, men den gir inntrykk. Anonymkode: c7c32...502 1
Olava Skrevet 1. april 2018 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2018 Tusen takk, begge to! The boy in the striped pyjamas har jeg både lest og sett, utroolig trist historie!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 21 timer siden, Olava skrev: Tusen takk, begge to! The boy in the striped pyjamas har jeg både lest og sett, utroolig trist historie! Ja den er så trist 😭 fant du noe å se på? Anonymkode: 8efb0...bd7
Olava Skrevet 2. april 2018 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja den er så trist 😭 fant du noe å se på? Anonymkode: 8efb0...bd7 Endte med Hachiko, den var ihvertfall ordentlig grinefilm men hunden og forholdet til eiern var utrolig nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå