AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Del Skrevet 1. april 2018 Han ler ofte veldig av det jeg sier. Vet ikke om det er fordi han er nervøs, eller fordi han har et crush på meg. Når jeg sier noe til han, kan han svare meg litt nølende og langsomt. Får nesten en følelse av at han er litt usikker? Når han er stivpyntet endrer han personligheten litt, og virker litt selvsikker ut. Han er humørfylt og tør å møte blikket mitt. Kanskje han viser seg fram for å oppnå hva? Når jeg ankommer den lille gruppen han samtaler med, oppdager jeg at han trekker seg unna den han sto nermest. Han "lager" plass til meg, eller gjør seg tilgjengelig? Anonymkode: 06cbf...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Del Skrevet 2. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ler ofte veldig av det jeg sier. Vet ikke om det er fordi han er nervøs, eller fordi han har et crush på meg. Når jeg sier noe til han, kan han svare meg litt nølende og langsomt. Får nesten en følelse av at han er litt usikker? Når han er stivpyntet endrer han personligheten litt, og virker litt selvsikker ut. Han er humørfylt og tør å møte blikket mitt. Kanskje han viser seg fram for å oppnå hva? Når jeg ankommer den lille gruppen han samtaler med, oppdager jeg at han trekker seg unna den han sto nermest. Han "lager" plass til meg, eller gjør seg tilgjengelig? Anonymkode: 06cbf...7aa Glemte å nevne at han ofte sender lange blikk når han kjører forbi leiligheten min ts- Anonymkode: 06cbf...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Del Skrevet 2. april 2018 Det kan bety at han er interessert, men det kan like gjerne bety at han er vennlig. Anonymkode: 9397d...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Del Skrevet 2. april 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan bety at han er interessert, men det kan like gjerne bety at han er vennlig. Anonymkode: 9397d...2de Vanskelige greier:/ Men skal tro hva det er størst sjanse for her. Anonymkode: 06cbf...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå