Gå til innhold

Liker han meg eller noe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han ler ofte veldig av det jeg sier. Vet ikke om det er fordi han er nervøs, eller fordi han har et crush på meg.

Når jeg sier noe til han, kan han svare meg litt nølende og langsomt. Får nesten en følelse av at han er litt usikker?

Når han er stivpyntet endrer han personligheten litt, og virker litt selvsikker ut. Han er humørfylt og tør å møte blikket mitt. Kanskje han viser seg fram for å oppnå hva?

Når jeg ankommer den lille gruppen han samtaler med, oppdager jeg at han trekker seg unna den han sto nermest. Han "lager" plass til meg, eller gjør seg tilgjengelig?

Anonymkode: 06cbf...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ler ofte veldig av det jeg sier. Vet ikke om det er fordi han er nervøs, eller fordi han har et crush på meg.

Når jeg sier noe til han, kan han svare meg litt nølende og langsomt. Får nesten en følelse av at han er litt usikker?

Når han er stivpyntet endrer han personligheten litt, og virker litt selvsikker ut. Han er humørfylt og tør å møte blikket mitt. Kanskje han viser seg fram for å oppnå hva?

Når jeg ankommer den lille gruppen han samtaler med, oppdager jeg at han trekker seg unna den han sto nermest. Han "lager" plass til meg, eller gjør seg tilgjengelig?

Glemte å nevne at han ofte sender lange blikk når han kjører forbi leiligheten min :)

ts-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan bety at han er interessert, men det kan like gjerne bety at han er vennlig.

Anonymkode: 9397d...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan bety at han er interessert, men det kan like gjerne bety at han er vennlig.

Anonymkode: 9397d...2de

Vanskelige greier:/ Men skal tro hva det er størst sjanse for her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...