AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Okei... jeg har ikke mye å gå på. Men håper virkelig noen kan hjelpe meg til å finne frem til navn på dette coverbandet. - På slutten av 90-tallet eller tidlig 2000 hørte jeg mye på en CD med norske coverversjoner av engelske sanger. På CDen var det kanskje 8-12 spor. - Eternal flame og You wake me up before you go-go var to av sangene som hadde fått norsk tekst og navn. De norske tekstene er veldig ulike de originale, men temaet er nok litt det samme. - Jeg husker en setning fra You wake me up og det er «Loka rundt og var kokos.» - Det var stort sett en dame (om ikke flere damer) som sang. - På CDen mener jeg det var bilde av en animert jentekanin, med svarte og rosa (?) litt punkete/rockete klær. - CDen tilhørte ei som er født i 1983, så hun var nok i midten/slutten av tenårene da hun hørte på den. Og jeg tipper det også var målgruppen. - I en eller annen sang synger de om en kar som er eplekjekk Anonymkode: 539cc...484
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Jannicke? Vet ikke om hun solgte noen CD-er, men jeg hørte på kassettene hennes på begynnelsen av 90-tallet. Anonymkode: 7003d...2f2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 På 2.4.2018 den 20.26, AnonymBruker skrev: Jannicke? Vet ikke om hun solgte noen CD-er, men jeg hørte på kassettene hennes på begynnelsen av 90-tallet. Anonymkode: 7003d...2f2 Hm, nei. Sjekket ut diskografien og finner ingen av de nevnte sangene.. :/ Anonymkode: 539cc...484
Gjest Overrasket Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Bjelleklang? F.eks. "Rød rød vin, du er så veldig fin, leken som en delfin". Det er jo poesi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå