Gå til innhold

Har dere fått sosial økonomisk stønad, aap, tiltakspenger den 28 ??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som får av nav. Har dere fått penger den 28, før påske, eller får dere den 3.1? 

Anonymkode: d0ba9...f68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

28 var jo i går, altså en lørdag. Ingen som får penger da. 

Jeg mottar aap og får nå på tirsdag. Samboeren min fikk forrige mandag. 

Anonymkode: 96fad...35e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

28 var jo i går, altså en lørdag. Ingen som får penger da. 

Jeg mottar aap og får nå på tirsdag. Samboeren min fikk forrige mandag. 

Ops, så på feil måned :laugh: 28 var selvsagt på onsdag, dumme meg :P men nei, fikk ikke på onsdag nei. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ops, så på feil måned :laugh: 28 var selvsagt på onsdag, dumme meg :P men nei, fikk ikke på onsdag nei. 

Men får ikke alle aap samtidig. Hvorfor har ikke du fått og kjæresten din fiikk for en uke siden? Jeg har nemlig ikke fått noe så lurer på om det er noe feil. Jeg skulle fått 31. eller 1. 

Skrevet

Hvorfor går dere ikke inn på Nav og sjekker på din side der. Der står utbetalingsdatoen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pinlig tabbe.. Distrè, much?

Anonymkode: e362b...dd1

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Mokkilokki skrev:

Hvorfor går dere ikke inn på Nav og sjekker på din side der. Der står utbetalingsdatoen.

Ts: Det er veldig rart at alle sier det siden det står ingen ting på meg... Ingen utbeatlinger står det..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på aap og skal ikke få penger før på tirsdag som kommer nå (mandag til vanlig, men er jo ikke bankoverføringer mandag) 😛 men om du ikke fikk på onsdag så må du vente til bankene lever igjen på tirsdag. Nå får man jo heller ikke «kommende utbetalinger» på nav lener, kun det som er utbetalt 🙄 helt høl i huet.

Anonymkode: 8a5ab...bed

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Det er veldig rart at alle sier det siden det står ingen ting på meg... Ingen utbeatlinger står det..

Det kommer ikke opp noe før pengene er utbetalt nå. De har forandret på det. Hvorfor de har gjort det må nå gudene vite.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke opp noe før pengene er utbetalt nå. De har forandret på det. Hvorfor de har gjort det må nå gudene vite.

På min side på nav så kommer det ikke noe op om tidligere utbetalinger heller. Står ingenting, kun når jeg har sendt mine meldlekort. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På min side på nav så kommer det ikke noe op om tidligere utbetalinger heller. Står ingenting, kun når jeg har sendt mine meldlekort. 

Har bare tenkt over at jeg ikke får komme de utbetalinger så det er mulig det er sånn som du sier å ja. Hvorfor gjør de det sånn egentlig 🤔

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare tenkt over at jeg ikke får komme de utbetalinger så det er mulig det er sånn som du sier å ja. Hvorfor gjør de det sånn egentlig 🤔

De gidder vel kanskje ikke å gjøre noe med det ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De gidder vel kanskje ikke å gjøre noe med det ;)

Før kunne man jo se både kommende og tidligere utbetalinger. Greit å kunne sjekke. Nå må de jo bli nedringt av folk hele tiden. Å de fleste i nav systemet veit vel hvor enkelt det er å komme gjennom på telefon 😅

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men får ikke alle aap samtidig. Hvorfor har ikke du fått og kjæresten din fiikk for en uke siden? Jeg har nemlig ikke fått noe så lurer på om det er noe feil. Jeg skulle fått 31. eller 1. 

Alle får ikke samtidig, fordi alle sender ikke meldekort på likt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Titania skrev:

Alle får ikke samtidig, fordi alle sender ikke meldekort på likt :)

Åjja, er det ikke sånn at alle får 1 og 15? hehe..Men jeg måtte sende mellom 19.3 og 1.4 (uke12-13). Vil det si at jeg får penger nå den 3? 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åjja, er det ikke sånn at alle får 1 og 15? hehe..Men jeg måtte sende mellom 19.3 og 1.4 (uke12-13). Vil det si at jeg får penger nå den 3? 

Man får ikke til faste datoer heller, men hver 14. Dag. Datoene beveger seg. De som sendte meldekort nå i helga skal i teorien få penger tirsdag-torsdag (jeg får alltid første dagen men det KAN ta 3 dager). Så du får nå til uka ja 

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Før kunne man jo se både kommende og tidligere utbetalinger. Greit å kunne sjekke. Nå må de jo bli nedringt av folk hele tiden. Å de fleste i nav systemet veit vel hvor enkelt det er å komme gjennom på telefon 😅

Om du går inn på nav sine sider kan du sjekke utbetalinger, og da får du opp historie på tidligere utbetalinger

Fremtidige utbetalinger på aap kan man ikke liste opp, da pengene kommer alt etter når du sendte inn meldekort

Anonymkode: a2a81...6fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...