AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Jeg laget en dag middag der jeg skar opp squash i strimler som spaghetti, stekte den og hadde stekt gulrot og sjampinong med tomatsaus til. Dette var utrolig godt, og jeg ble faktisk mett selv om jeg ikke hadde de største forventninger. Jeg har alltid tenkt at mat bør bestå av disse tre hovudgreiene der den ene delen er kjøtt/protein, en med grønnsaker og en med karbohydrat/potet/ris/pasta. Dermed har jeg ikke noe særlig peiling på hvilke andre måltider som kan lages bestående av hovedsakelig grønnsaker. Det er jo så mange kreative og flinke folk her inne at jeg tenkte at noen må da ha noen oppskrifter eller retter ala den jeg har prøvd ut. Prøver å søke litt på nettet og på vegetarblogger, men er ikke helt kjent i det landskapet, så blir altså glad for noen gode tips her Anonymkode: 8e9ed...823
Brunhilde Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Veganmisjonen har veldig mange gode oppsrkifter, spesielt er jeg glad i "blomkålpanne", den bruker vi hvis vi skal ha taco og vi har veganere på besøk. Ellers syns jeg båse sjampinjong og bønner er greit å bruke som "kjøtterstatning" (jeg er kjøttspiser) og jeg drøyer ofte kjøttdeig med hakket sjampinjong. Det blir både godt og litt sunnere enn å spise bare kjøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå