AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Vi er to stykk som skal på 3-4-dagers tur til London i høst. Det jeg lurer på, er hva som blir billigst av å bestille fly+hotell sammen eller separat? Hva er deres erfaringer? Og i så fall, hvilke sider anbefaler dere å bestille fly eller hotell på? Tar imot alle tips:) Anonymkode: 57c92...6fa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Jeg/vi har bestilt hotel via hotels, og fly med Norwegian Beste er å forhåndssjekke hva som blir billigst Anonymkode: b2185...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Bestiller alltid fly med Norwegian (pleier å sjekke hos SAS også, men da blir det mye dyrere alltid) og hotell gjennom booking.com. For meg er hotell og beliggenhet så viktig, jeg pleier å bestille og avbestille hvis jeg finner noe bedre og kose meg med å lete gjennom alle tilbudene på booking.com, synes det er veldig lettvint å administrere hotell-bestillingen gjennom dem. Men dobbeltsjekker priser med de andre store bookingselskapene også. Anonymkode: 3ba5d...462 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Noen ganger kan reisebyråer gi gode pakketilbud, men andre ganger blir det dyrere. Jeg har hatt gode erfaringer med Bennett Ferie, både til London og til Paris. Så lenge du gjør litt research og dobbeltsjekker priser direkte på hotellets hjemmeside osv, så kan du få til noe bra Anonymkode: db099...03e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestiller alltid fly med Norwegian (pleier å sjekke hos SAS også, men da blir det mye dyrere alltid) og hotell gjennom booking.com. For meg er hotell og beliggenhet så viktig, jeg pleier å bestille og avbestille hvis jeg finner noe bedre og kose meg med å lete gjennom alle tilbudene på booking.com, synes det er veldig lettvint å administrere hotell-bestillingen gjennom dem. Men dobbeltsjekker priser med de andre store bookingselskapene også. Anonymkode: 3ba5d...462 Enig med deg når det gjelder booking.com, veldig oversiktlig og med god kommunikasjon. Det aller billigste skal visst være å kontakte hotellet direkte (jeg har gjort det to ganger og sparte noen kroner), men synes det blir så mye stress hvis man har lyst til å sammenligne flere steder. Når jeg skal bestille fly bruker jeg en stor søkemotor, f.eks. Trivago, da får jeg opp alle aktuelle flygninger og velger da det flyselskapet som passer best i forhold til pris og avgangstider. Anonymkode: 96daa...082 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Takk for alle tips! Bestilte gjennom hotels.com sist, og fikk en relativt god pris på hotell. Beliggenhet er veldig viktig for meg også, og synes det er fint å lete gjennom både hotels.com og booking.com. -ts Anonymkode: 57c92...6fa
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Jeg har brent meg på å bestille med Agoda en gang. Bestilte to rom på et hotell, pga at vi var to par som skulle reise sammen. Bestilte med "gratis avbestilling" da det andre paret var litt usikre på om de fikk til å dra. Det viste seg at de ikke kunne bli med, så da måtte jeg avbestille rommet deres. Det viste seg at vi ikke fikk tilbake pengene for rommet. Da jeg spurte kundeservice hvorfor det, når det sto gratis avbestilling. Jo, sa de, det kostet jo ingenting ekstra å avbestille rommet. Det var ingen gebyrer eller noe. Det sto derimot ikke at du fikk tilbake pengene for selve rommet..... Bare for å advare andre... Ikke bruk Agoda! Anonymkode: 3ba5d...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå