AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Huff, jeg er avstandsforelsket i en fyr som går på samme skole som meg (siste året på vgs om noen skulle lure). Blikkene våre har møttes flere ganger og jeg føler det er en connection der om det gir mening, en slags sensuell spenning. Problemet er at vi ikke har noen felles venner, han er ikke på sosiale medier så jeg kan ikke ta kontakt igjennom det og vi tar ingen fag sammen.. Jeg ser han ofte på skolen, men kommer aldri på en god grunn til å gå bort for å snakke med han. Det er ikke engang sikkert at han har lagt noe merke til meg, at det bare er jeg som kjenner den spenningen. Jeg føler meg ganske fortapt for å si det sånn. Har hørt fra bekjente av han at han er singel og gikk ut av et forhold for noen måneder siden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem? Føler jeg er i en helt umulig situasjon akkurat nå.. Anonymkode: b7366...7c3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Go for it. Eneste måten å finne ut av det på. Anonymkode: f678c...e20
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Begynn å smil til han på flørtende måte når dere ser hverandre, og etterhvert kan du si hei når dere passerer hverandre. Så om han viser at han flørter og smiler tilbake og dere har mange blikk-øyeblikk, så bare si en gang du passerer han "Hei Har lagt veldig godt merke til deg , hva heter du? xxxxxx heter jeg " og presenter deg og spør hvilken klasse/linje han går på og småprat også ta det derfra Jeg gjorde det når jeg gikk på VGS og fikk gutten til slutt etter et år med blikking og smiling. Hehe, han slutta det året så jeg bare MÅTTE legge inn støtet før jeg risikerte å aldri se han igjen. You can do it!! Anonymkode: ccb95...279 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Mann her. Ikke drøy det, ta kontakt nuh! Jeg gikk slik et helt skoleår, før jeg en av de siste ukene endelig turte å spørre henne om en kaffedate, for å bli bedre kjent. Hun avslo høflig. Noen dager etter fikk jeg høre at en av mine litt mer utadvendte klassekamerater hadde kommet meg i forkjøpet. Og de ble faktisk kjærester. Anonymkode: a1b7e...8ef
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynn å smil til han på flørtende måte når dere ser hverandre, og etterhvert kan du si hei når dere passerer hverandre. Så om han viser at han flørter og smiler tilbake og dere har mange blikk-øyeblikk, så bare si en gang du passerer han "Hei Har lagt veldig godt merke til deg , hva heter du? xxxxxx heter jeg " og presenter deg og spør hvilken klasse/linje han går på og småprat også ta det derfra Jeg gjorde det når jeg gikk på VGS og fikk gutten til slutt etter et år med blikking og smiling. Hehe, han slutta det året så jeg bare MÅTTE legge inn støtet før jeg risikerte å aldri se han igjen. You can do it!! Anonymkode: ccb95...279 Signerer. Det gjorde jeg, og da var det han som til slutt kom bort til meg Anonymkode: 4f488...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå