rutti Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Hva kan jeg gi til samboer som morgengave?
prikkeline Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 ja, det lurer jeg også på. min kommende mann er veldig glad i friluftsliv (iallfall alt som har med friluftsutstyr å gjøre). Har derfor tenkt på å kanskje kjøpe en lavvo. Ellers blir det vel kanskje ei fancy klokke eller noe?
Gjest happyending Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 Hva med gavekort i en musikkforretning hvis han er opptatt av musikk (spiller gitar o.l), en tur på hytte med gutta hvis han liker typisk friluft, sport o.l, fiskeutstyr, golfutstyr, en bra klokke, en "godstol" hvis han ikke har det, ny widescreen (evt dvd-spiller, vhs, surroundanlegg, projector, lerret), skiutstyr, snowboard, noe til bilen.. Eller noe anna han interesserer seg for..
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #4 Skrevet 19. februar 2005 Himmel. Hvor dyr skal en morgengave være da??? :o Trodde en morgengave skulle på en måte reflektere din kjærlighet til han....
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. februar 2005 #5 Skrevet 19. februar 2005 Hvor dyr gaven skal være er jo helt etter hva man blir enige om eller etter evne. Jeg driter ikke penger men har satset på å kjøpe billett til meg og han til tyskland. Vi er begge fotball interesserte og gleder oss til å oppleve fotball vm 2006. Han vet ikke noe om det så ekstra artig blir det når han åpner gaven sin morgenen etter og oppdager hva han får
Gjest happyending Skrevet 19. februar 2005 #6 Skrevet 19. februar 2005 Det syns jeg var en veldig bra morgengave =) Den tyskland-turen altså
Olifant Skrevet 19. februar 2005 #7 Skrevet 19. februar 2005 Hvis du leter litt vil du finne mange tråder på dette. Noen av tipsene som har vært oppe har vært boduoir bilder, mansjett-knapper (graverte kanskje?), friluftsutstyr og teknisk utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå