Gå til innhold

Velg bedre bilder på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det hører vi menn stadig vekk, men hjelper det egentlig så mye? 

Anonymkode: 28a0b...3e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 24bb7...1a8

AnonymBruker
Skrevet

En ikke pen mann blir ikke penere med litt endring på bildet vell.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Prøv Photofeeler.

Anonymkode: 7aee1...57a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg stusser over hvor mange elendige bilder det er på Tinder, ikke fordi mennene er stygge, men bildene er utydelige, du vet ikke hvem som er hvem, surt uttrykk el.l.

Anonymkode: b3ca6...27e

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ikke pen mann blir ikke penere med litt endring på bildet vell.

Nei, ikke nødvendigvis, men noen ganger vil jeg påstå at flere menn kunne sett bedre ut. Mange tar selfies nedenfra og opp. Man ser lett teit ut da med dobbelthake og rett inn i nesa.

Veldig nærbilde. Altså utsnittet er så tett på at det bare ser latterlig ut.

Uklare bilder. Selv om man ikke er av de kjekkeste så hjelper det ikke å ha uklare bilder.

Det å smile litt hjelper også på. Trekke munnvikene opp litt i det minste. Trenger ikke å se ut som man har mest lyst til å ta livet av noen.

Noen kunne også ha forbedret utseendet ved å stelle seg litt og slanke seg litt hvis man sliter med overvekt. Så noe kan man gjøre hvis man vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Elaine Marley skrev:

Nei, ikke nødvendigvis, men noen ganger vil jeg påstå at flere menn kunne sett bedre ut. Mange tar selfies nedenfra og opp. Man ser lett teit ut da med dobbelthake og rett inn i nesa.

Veldig nærbilde. Altså utsnittet er så tett på at det bare ser latterlig ut.

Uklare bilder. Selv om man ikke er av de kjekkeste så hjelper det ikke å ha uklare bilder.

Det å smile litt hjelper også på. Trekke munnvikene opp litt i det minste. Trenger ikke å se ut som man har mest lyst til å ta livet av noen.

Noen kunne også ha forbedret utseendet ved å stelle seg litt og slanke seg litt hvis man sliter med overvekt. Så noe kan man gjøre hvis man vil.

Enig i alt, bortsett fra det nederste. De som er på Tinder, vil gjerne finne noen som aksepterer dem for hvem de er der og da. Ikke alle kan bare slanke seg uten videre. 

Hilsen slank kvinne som synes at kropp er kropp! 

Anonymkode: e89e9...a95

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i alt, bortsett fra det nederste. De som er på Tinder, vil gjerne finne noen som aksepterer dem for hvem de er der og da. Ikke alle kan bare slanke seg uten videre. 

Hilsen slank kvinne som synes at kropp er kropp! 

Anonymkode: e89e9...a95

Jeg skrev at man kunne gjøre det, ikke at man måtte, og det ble bare generelt. Noen kan, og andre ikke, men man skal ikke se bort fra at man hadde høynet sjansene sine da, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...