Gå til innhold

Noen som har erfaring med å kjøpe snus fra ebay/nettet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Tenker å kjøpe snus fra nettet. Er det å bestille snus på ebay (fra sverige) smart? Eller vil tollen og merverdiavgiftene slå deg ned? Trenger man å ta med noen form for legitimasjon ved posten, dersom man bestiller snus fra ebay? 
God påske! :)

Anonymkode: 275ef...172

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte snus en gang fra ebay (sverige altså).. Kom aldri fram og endte opp med 200 spenn mindre.. Kjenner noen som gjør det, men her er det litt snakk om å briste eller bære..

Anonymkode: 275ef...172

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

For en del år siden fant jeg en nettbutikk som hadde Hawken (denne eldgamle, grove Wintergreen-snusen som ble tatt av markedet i Norge, da produsenten angivelig nektet å oppgi ingrediensene). Bestilte to slike. Jeg fikk tilsendt en tobakkspung, da de ikke hadde Hawken likevel. Det var første og siste gang jeg kjøpte snus på nett.

Vil tro de to lenkene i innlegget over er mer pålitelige.

Anonymkode: a779b...282

Skrevet

Snuslageret er veldig bra. De leverer på 2-3 dager og snusen har langt bedre og mer stabil kvalitet enn du risikerer på butikk. Du betaler avgifter, men sparer rundt 20 kr per boks ved at de har kuttet ut det fordyrende mellomleddet (dagligvareforretning/bensinstasjon).

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Mann1979 skrev:

Snuslageret er veldig bra. De leverer på 2-3 dager og snusen har langt bedre og mer stabil kvalitet enn du risikerer på butikk. Du betaler avgifter, men sparer rundt 20 kr per boks ved at de har kuttet ut det fordyrende mellomleddet (dagligvareforretning/bensinstasjon).

Har tenkt til å bestille derfra da venner av meg gjør det, men er det helt lovlig?

Anonymkode: 9d8f7...95c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har tenkt til å bestille derfra da venner av meg gjør det, men er det helt lovlig?

Anonymkode: 9d8f7...95c

Ja, det er helt lovlig. Det er i prinsippet Swedish Match sin nettbutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...