AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Det siste halvåret har det gått greit med søvn. Har akkurat blitt to. Sovet fra 19 og våkna ved 6-7 tiden. Våknet ett par ganger om natten men det har vært det. Sovet en og en halvtime på dagen. Ofte vekket. Nå sliter han med å sovne om dagen og natten. Ligger gjerne våken en time, en og en halv om kvelden. Og bruker også gjerne en time på dagen før han sovner. Vekker klokken 07 om han sover lenger. Vekker uansett samme tid på dagen, så søvnen blir bare kortere når han ikke sovner. Kan det være fordi vi har stilt klokka? Eller er det tid for å kutte dagsovingen enda mer? Hvordan tegn hadde dere på at dagsovingen burden kuttes mer? Anonymkode: bbe21...965
Surriball Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Barnet mitt er noen måneder yngre enn ditt, men sover mindre på dagen. Merker at jeg må kutte i dagsovinga når natta totalt sett blir kortere (10-timersnetter = på tide å kutte i duppen).
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Da min var på den alderen begynte han å «nekte» sove i barnehagen.. han trengte nok en liten dupp, men de fikk han ikke til å sove. Vi slet hjemme også. Endte oftest med at han sovnet på vei hjem fra barnehagen med påfølgende vanskelig legging. Barnehagen sa at det var normalt, og vi prøvde da å bare slutte å dagsove. Tok et par uker, men så ble legging på kvelden lett og han sov godt hele natten. Behovet for dupp på dagen forsvant Anonymkode: e2db7...dab
våren14 Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Søvnregresjon rundt to år... vår var også sånn er periode. Nå sovner hun greit igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå